Ah bezorgservice

Discussie in 'De lounge' gestart door stampertje, 15 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik dacht ik ga het dit jaar makkelijk doen kerstavond twee kerst dagen oud en nieuw zoon jarig en dan ook nog de gewone maandelijkse boodschappen. Maar nou kan ik de verzendkosten wel vinden maar niet de kosten van het lenen van de kratten. Weet iemand wat dat kost en kan je de kratten ook bij de ah terug brengen?

2. tess2013

tess2013 Niet meer actief

4 euro per krat en of je ze terug kunt brengen weet ik eigenlijk niet. Ik denk wel bij de winkels met een pick up point

3. DDucky

DDucky Bekend lid

7 jul 2014
    997
    317
    63
    Volgens de site van de AH:
    Albert Heijn levert houdbare artikelen in klapkratten, waarvoor je 4,00 euro statiegeld betaalt. De geleverde klapkratten kunnen bij een volgende bestelling weer retour worden gegeven, samen met overige statiegeldartikelen (lege flessen, bierkratten, etc.).

Wanneer je kratten graag op wil laten halen, maar geen gebruik meer wil maken van de bezorgservice of verwacht voorlopig geen bestelling meer te plaatsen, dan kun je hiervoor een afspraak maken met de klantenservice. Je kunt ons bereiken door te bellen naar 0800-0305 of door ons email te sturen.

Voor het ophalen van de kratten betaal je de normale servicekosten, behorende bij het bezorgmoment dat je hiervoor kiest. Ook is het mogelijk om nog één laatste bestelling te plaatsen en alle kratten direct in te leveren. Als je hiervoor kiest, verzoeken wij vriendelijk om dit voorafgaand aan het bevestigen van de bestelling aan onze klantenservice te melden, zodat wij de bezorger hierover kunnen informeren. Het is niet mogelijk de kratten in de winkel in te leveren.

4. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.881
    448
    83
    Je kunt de kratten ook even snel leeg halen, en gelijk weer retour doen. Maar hier ben ik zo blij me de bezorgservice, dat ik het gewoon de volgende keer weer inlever. Lege flessen kun je ook inleveren.

5. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    4 euro.

Maar koel-en vriesproducten zitten in een aparte tas.

Flessen per 6-pack zijn los (handvat).

Dingen van de slijterij zit ook in een aparte tas.

Pleepapier enzo ligt er los op.

Ik heb soms een hele lijst en maar 2 kratten.

En als je heel snel bent, kan je de kratten uitpakken en meteen mee teruggeven. Ik doe dat nooit; vind rustig mijn kasten inruimen wel zo prettig, die bezorgers zijn ook zo weer weg. Tenzij je statiegeldflessen hebt, die ze moeten optellen. Maar ik vind twee van die kratjes in de schuur wel handig. Ik ben er altijd erg tevreden over de appie bezorgservice! Behalve chips, kroepoek, zakken sla/spinazie e.d. komen vaak niet goed over.

6. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Ik vind die limiet van het bezorgen veel te hoog. 70 Euro red ik nooit met mijn AH Basic artikelen. :(

7. AnnevandePol

AnnevandePol Bekend lid

13 jul 2014
    806
    229
    43
    Vrouw
    Haarlem
    Op zo'n moment is de bezorgservice idd wel handig. Toch ga ik liever zelf naar de winkel, dan kan ik tenminste letten op de versheid en houdbaarheid. ;)

8. Marbella

Marbella Niet meer actief

Ik haal de kratten inderdaad gelijk leeg en geef ze weer mee terug. Vind het niet nodig om met die kratjes te blijven zitten.

9. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze geven echt geen ouwe prut mee hoor!:D

10. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Toen ik nog 3 hoog woonde in de kraamtijd van de oudste 3 veel gebruik van gemaak, haalde ook altijd meteen de kratten leeg.

Woon nu pal tegenover een winkelcentrum en woon beneden dus niet meer nodig.

11. Truusdemier

Truusdemier Niet meer actief

Soms wel; heb een paar keer fruit gehad waar binnen 2 dagen de schimmel op stond. Maar: als je daarover belt krijg je wel netjes je geld terug:D

Ik bestel ook regelmatig en gooi de kratten, op 1 na, altijd snel leeg.

12. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Ik dacht dat je ze wel mocht inleveren, maar dan kreeg je er minder voor terug dan als je ze bij de bezorger inlevert. Ik meen een euro minder.
    Hier wachten ze overigens niet tot ik m'n kratjes leeg heb ;) Dus er staan alweer een tijdje wat klapkratjes in m'n berging..

Over de versheid ben ik wel te spreken! 1 keer gehad dat de rucola helemaal geplet was, gebeld en kreeg m'n geld terug.

Edit: ik zie nu online dat ze het hebben aangepast van die kratten inleveren. Stom zeg :(

13. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Wij hebben vorig jaar met de Kerst ook laten bezorgen. Hadden toen een Kerstdiner voor te bereiden voor 13 man dus dan ga je wel hard met je aankoopbedrag, vooral met vlees. Wij kregen de bezorgkosten toen gratis.

Het is wel prettig alleen soms wel lastig omdat je er voor thuis moet blijven. Laatst heb ik van 8 tot 14 uur zitten "wachten" en toen kwamen ze pas om half 2....

14. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Ik vind het ideaal, wilde het ook gaan doen voor de kerst. Doe vaak 1x in de maand grote boodschappen en dan haal ik de 100,- wel.
    Nu is het gratis bezorgen wanneer je 4 chocolade repen haalt (vervelend :D) dat is goedkoper van 7,95 betalen en je hebt nog chocola ook!

15. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Idd, woon nu dus twee hoog en auto ver weg. In de kraamtijd mee begonnen en het is toch wel chill. Nu straks met ieder 4 dagen per week werken gaan we hier lekker mee door.

Overigens gebruik ik vaak kortingscodes of maak ik gebruik van de aanbiedingen (als ik het nodig heb) voor gratis bezorging. Soms ook pick up. Kratten kun je gelijk leeghalen of de volgende keer weer meegeven.

16. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Zou hier zoooooo welkom zijn een winkel die bezorgd. maar we wonen in een te grote uithoek helaas. ;)

17. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar dat doe je zelf!
    Ja kan ook een krapper tijdvak van 2 uur nemen!

Ik kijk ook wel of bezorgen gratis kan door acties.

18. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    Ik heb het vaak laten bezorgen vanaf 34 weken zwanger en mijn kraamtijd. Wij geven eigenlijk altijd de kratjes weer mee terug. Hebben hier geen ruimte om ze te bewaren. Heb nog nooit meer dan 2.95 bezorgkosten betaald, ik bestel dan ook eigenlijk altijd wel op het laatste moment dan zijn ze bezorgkosten vaak goedkoper.

19. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Nou ik ben benieuwd ik heb besteld en dinsdag komt het binnen. Ik neem aan dat alles wat er op de lijst stond er dan toch wel gewoon is toch? En de bonus korting krijg ik dan toch ook nog wel ookal is die tot as. vrijdag?

20. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    De bonus geldt voor de week dat je ze levert. Dus leveren ze deze week geldt de bonus van deze week. Als ze volgende week leveren dus niet. Due bonus is nog niet bekend.

Deel Deze Pagina