Hoe zijn de meubels van Leen Bakker?

Discussie in 'De lounge' gestart door Zonnestraal2, 2 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnestraal2

Zonnestraal2 Bekend lid

28 jul 2009
    793
    0
    0
    Wie heeft er ervaringen mee we willen er namelijk een eettafel en stoelen kopen.

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.334
    36.188
    113
    Wij hebben een salontafel en een dressoir, maar die zijn van bar slechte kwaliteit eerlijk gezegd.

3. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Eerlijk echt bagger!
    Zal eens een foto posten van mijn salon tafel na 2 jaar

4. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Tafels vonden wij degelijk voor de prijs, stoelen vonden we bagger waren wel van die nep leren dingen dus over stoffen kan ik niet oordelen. Dressoir vonden we niks, na 100x stellen hingen de deuren nog scheef :)

Ik praat wel over 6 jaar terug, huidige meubels weet ik niet.
    Laatst liepen we door de leen bakker en zei ik nog tegen manlief dat de meubels zeker wel verbeterd leken!

5. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik vind het prima meubels, nooit problemen mee gehad :)

6. paula1984

Check de laatjes links en rechts

7. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Salontafel was *piep* maar dressoir, eettafel en stoelen na 6jr nog goed.

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Het meeste is volgens mij niet echt geweldig, tenminste, als ik het in de winkel zie, veel fineer i.p.v. hout etc.
    Ik heb er zelf wel een tuintafel en bijpassend tuinbankje bij, showroommodel voor 100 Euro samen. Ziet er heel leuk uit en is ook prima, al gebruik ik die tafel voor binnen, want ik denk dat hij anders binnen 2 jaar is weggerot.

9. paula1984

10. Nikita1981

Nikita1981 Actief lid

25 nov 2011
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn bank is een half jaar oud en de kussens beginnen nu al in te zakken...

11. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Onze kleding,ast komt er vandaan, kwaliteit is wel goed, de handleiding pfffffff
    Eubels van me moeder komen er ook vandaan, maar waren mex, grenen, dus zacht hout, beschadigd erg snel, is spec. Waxs voor te krijgen, waardoor er een beschermlaag opkomt tegen krassen (. Botenwax volgens mij)

12. Tannie

Tannie Bekend lid

16 nov 2011
    552
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wij hebben al 12 jaar een eettafel en stoelen van Leen Bakker, behalve dat de bekleding van de stoelen wat vlekkerig is geworden, is er niks mis mee.... we hebben ook 2 dressoirkastjes en die gaan al 16 jaar mee.

13. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dat hangt vast ook van het gebruik af. Als je een bankstel koopt en je zit er elke dag op dan zou ik er wat meer geld aan uitgeven als dat je amper thuis bent. Wij hebben een bankstel van Haco en die zou ik eerlijk gezegd na drie jaar ook liever naar de stort brengen voor een nieuwe. Wat voor verwachting heb je er zelf van?

14. Zonnestraal2

Zonnestraal2 Bekend lid

28 jul 2009
    793
    0
    0
    Hmm erg verschillende ervaringen dus, de eettafel zal alleen gebruikt worden savonds met het avond eten, de tafel zag er in de winkel erg stevig uit, maar de stoelen tsja geen idee. We willen er namelijk niet teveel voor uitgeven.

15. Zonnestraal2

Zonnestraal2 Bekend lid

28 jul 2009
    793
    0
    0
    paula dat ziet er idd niet goed uit, heb je er geen garantie meer op?
    Gelukkig koop ik geen kast of iets waar laadjes of deurtjes inzitten dan had ik.hey denk ook niet aangedurfd.

16. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Tsja alle waar naar zijn geld.
    Leenbakker verkoopt allemaal pershout met een laagje.
    Dat is nu eenmaal geen lang leven beschoren bij normaal dagelijks gebruik.

17. Porsche

Porsche Niet meer actief

Hier alles van de leen en we zijn mega tevreden we zijn zelfs 2x verhuisd en het spul is er prima aan 😃.. En het is al 7 jaar oud

18. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Echt heel slecht! We hebben onze hele inboedel daar gekocht toen we een huisje kregen en we hebben nu al niks meer staan. We waren toen pas 2 jaar verder ofzo. Alles ging kapot, bank zakte we doorheen na 2 jaar, hout van de tafel liet los etc. Echt rotzooi, en voor die prijs vind ik dat best slecht.

19. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik denk dat je nog beter naar de Ikea kunt gaan! Ik heb een klerenkast gekocht van de Leenbakker en hem eigenlijk gebruikt voor opslag van winterkleren als het zomer was en zomerkleren als het winter was. Dus alleen maar 2 keren per jaar echt gebruikt als ik de kleren ging wisselen.
    De lade's gingen vrijwel direct stuk en de deuren waren schots en scheef en kon je nauwelijks stellen.
    Wij hebben nu slaapkamermeubels van de Ikea die dagelijks gebruikt worden en moet zeggen echt wel goede kwaliteit.
    Dan ben je misschien iets duurder ook (niet veel hoor!) maar het is wel beter.

20. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Oh, ik vergat één dingetje =\ De bank hebben we van Leen Bakker en die is dus prima, maar nu ik hierboven over die kledingkast lees: Dat hebben wij ook. Mijn vader heeft zelf een systeem moeten maken voor de lades want die zakten scheef weg. Dus toch niet helemaal positief!

Ikea is inderdaad wel echt goed, dus als je voor een redelijke prijs meubels wilt, zou ik daar eerder heen gaan.

Deel Deze Pagina