gek hapje voor t kerst ontbijt?

Discussie in 'De lounge' gestart door Vagans, 18 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vagans

Vagans Niet meer actief

Morgen heeft de kleine dame kerst ontbijt.
    Er is altijd een lijst met standaard hapjes wat je kunt meenemen. Staat ook eigen inbreng bij. De juffen vonden dat ik dat vorige keren leuk had gedaan dus gingen er nu van uit dat ik weer iets zelf zou verzinnen.

Nu heb ik komkommer bakjes gemaakt, gevuld met rundvleessalade en een stukje gehaktbal erop. De kleine dame had er al gelijk zin in.

Nu krijg ik via fb wel wat reacties dat t gek is voor t ontbijt....

Vinden jullie dat ook? Ik persoonlijk eet graag iets hartige voor ontbijt... Maar iedereen heeft z'n eigen manieren natuurlijk.

Sta ik morgen dus gigantisch voor l*l of niet?

2. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Nee.. Mijn dochter zou dat elke ochtend wel willen eten 😁

3. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Een vriendin van mij vondt de knakworst in bladerdeeg ook niet echt wat als ontbijt...en tevens ook niet gezond zei ze...
    Dat van jullie klinkt als een heerlijk hapje,en als ontbijt kan het toch wel!

4. koala28

koala28 Niet meer actief

Ik vind dat je niet voor l*l staat morgen. Een keer wat anders dan het 'normale'.

5. Smirre

Smirre Lid

1 aug 2010
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het ook super origineel, ook voor het ontbijt!

6. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ja ik dacht dat als knakworst in bladerdeeg en spiesjes met knakworst en kaas en daarbij nog muffins, croisantjes, chocolaatjes ,kerstbrood, gekookte eieren, sanwiches en fruit spiezen dit best wel kon....😇

7. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Tuurlijk kan dat wel! Het is toch kerst! Dan mogen alle lekkere dingen en hoeft niet alles perse gezond.

8. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Hmmmm zo wil ik ook wel ontbijten :D

9. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ja kwa gezond hoeven we hier op de psz niet zo moeilijk te doen (gelukkig!) maar mensen (via facebook) vonden de combinatie raar en het geen hapje voor bij t ontbijt. Ik zelf lust t wel bij t ontbijt hoor!

10. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Ik zat eerst nog te denken aan een recept wat ik bij Eylem(zeg ik dat goed?) op haar site zag..
    Was met oreo koekjes,fruit en die dikkere yoghurt...
    Zag er heerlijk uit,maar ik wist niet hoe kleuters op yoghurt met vers fruit zullen reageren...

11. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg

Nou anders ik wel....mmmmm

12. Joycey

Joycey Niet meer actief

Gewoon niet luisteren naar die mensen op Facebook :D

Ze hoeven niet dezelfde mening te hebben. Ik zou zoiets hartstikke lekker vinden voor bij het ontbijt; ik heb alleen nooit geen zin om ontbijt te maken - dus hier is het gewoon een boterham met kipfilet :D

13. Vagans

Vagans Niet meer actief

Zo wordt het dan.

Bijgevoegde bestanden:

14. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nou ja, ik zou het zelf niet hoeven als ontbijt, maar dat is een kwestie van smaak (hoewel ik prima kan ontbijten met chili of spaghetti haha)

Maar voor l*l, welnee! Denk dat de kleuters het hartstikke lekker vinden hoor. Vind het in elk geval wel origineel bedacht.

15. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Is weer eens wat anders!

16. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Ik denk dat de kids hartstikke blij gaan zijn met jou!!

17. Lojo

Lojo Bekend lid

19 dec 2012
    612
    6
    18
    Ach mijn dochter at als voorgerecht gisteren op school chocolade kransje, daarna patat met komkommer en tomaat en als dessert weer alles van chocolade! Lekker belangrijk! Als ze het lekker vinden, vinden ze dat ook 's ochtends.

18. Tuuttuterdetuut

Tuuttuterdetuut Actief lid

22 jan 2014
    378
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het zijn kinderen,... Gelukkig vinden zij niet zo snel dingen gek. Als het lekker is, wat maakt de tijd van de dag dan uit,....
    Maar goed, er zijn altijd ouders die wat te zeuren hebben. Ik vind het juist leuk dat je zelf wat verzint.

19. Vagans

Vagans Niet meer actief

T was niet echt zeuren hoor en ook geen oouders van de psz maar omdat men het gek vond ging ik aan mezelf twijfelen.

20. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Niet twijfelen! Echt super leuk en origineel.

Deel Deze Pagina