Ik ben op zoek naar originele bruiloft bedankjes of geboorte bedankjes.. beiden binnen enkele maanden nodig binnen de familie De standaard zaken hebben we al voorbij zien komen op Google.. dus iemand een leuk idee zelf verzorgd of tegen gekomen ergens?
Bij de bruiloft hadden wij pennen laten bedrukken. Weet dat ze bij veel mensen nog lang gebruikt zijn.
Wij hadden voor de bruiloft een flesje water met 2 paracetamol eraan. Hier is dankbaar gebruik van gemaakt.
Al op Pinterest gekeken? Pinterest - Bedankjes bruiloft Pinterest - Thank gifts wedding Pinterest - Bedankjes geboorte Pinterest - Thank gifts birth Altijd leuk!
Wij hebben met een bruiloft een keer gelukspoppetjes gekregen. Mannen en vrouwen versie. Deze gebruiken wij hier thuis als sleutelhanger. Ik vond het een erg leuk kleinigheidje toen! Geboorte zou ik idd via pinterest kijken
Bij onze bruiloft hebben wij op visitekaartjes de tekst "Wij vonden het beregezellig dat je erbij was!" laten afdrukken. Dit hebben we vastgemaakt met lint aan een zakje tule waar een zakje Haribo beertjes in zat. Bij de geboorte van onze dochter heb ik als traktatie voor onze andere dochters in de klas een baby met luier gemaakt van kartonpapier en servetten. In de servetten zaten 4 fruittella's.
Wij hadden destijds ook die bruidspaar gelukspoppetjes met pepermuntjes met eigen opdruk omdat mijn man veel pepermuntjes at
Denk dat wij redelijk standaard zijn, we hebben doosjes met een gesneden vorm erin en dan gevuld met snoephartjes met onze eigen opdruk. Hadden eerst bedacht om LEGO poppetjes te doen, maar dat was toch wel erg prijzig 😅 Had ook bij het thema gepast overigens, taarttopper en ringenhouder zijn van LEGO net als decoratie met dank aan zoontje. Misschien dat je meer goede ideeen krijgt als je aangeeft wat je standaard vind. Wij vinden onze bedankjes niet zo zeer standaard, we voegen er mijn hobby in samen met waar we beide (Ok zoonlief ook 😂van houden. Hij blij ik blij iedereen blij hihi
als bruiloftbedankje hebben we een keer een sleutelhanger met een muntje voor een winkelwagen met de namen, datum en een bruid en bruidegompoppetje er op afgedrukt. Iets wat ik wel elke week gebruik en aan m'n sleutelbos hangt. Erg nuttig dus.
Wij hadden een boeddha beeldje in een organza zakje gedaan met een klein bedrukt kaartje er aanvast gemaakt.
wij hadden bij de action een heel leuk waxinehoudertje gekocht waar "home is where the heart is" in uitgesneden stond. die waren geloof ik 0,70 euro per stuk ofzo