Bedankjes bruiloft

Discussie in 'De lounge' gestart door Glimmer, 20 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Glimmer

Glimmer Niet meer actief

Maar HOE DAN? :roflmao::eek: Wij waren met de kraamborrel €3.75 per flesje kwijt..

2. tuc

tuc Niet meer actief

O en ons bruidsmeisje was onze dochter van 2,5 die hebben we een midweek Efteling bosrijk cadeau gegeven,was tevens onze huwelijksreis.

Marchella vindt dit leuk.
  3. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw

Via via hahahah. Alles boven de 1,50 hebben niet gedaan omdat we echt iets pp wilde hebben. (Ongeveer €3 per stel)

4. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Ja, maar je moet natuurlijk geen alcohol geinspireerde zaken in de UK kopen. beter kun je een booze cruise naar Calais doen zoals elke zichzelf respecterende Brit, alwaar je voor een pond of tien zoveel drank kan kopen dat je er een paard mee dwars kunt leggen...
    en ze verkopen hier zoveel van die schattige mini flesjes voor drie keer niks...

5. Glimmer

Glimmer Niet meer actief

Onze kraamborrel was gewoon in NL ;) net als onze bruiloft trouwens haha.

6. Glimmer

Glimmer Niet meer actief

Vond zelf deze wel oke en bruikbaar. En betaalbaar haha. Maar vind kleine flesjes wijn wel leuker geloof ik.. Ga nog even op budget jacht haha. Maar wil dan wel wijn die ook wel een beetje te drinken is.

Bekijk bijlage 568065
    ‘Mint to be’
    Bekijk bijlage 568066
    ‘SPEKtaculair’
    Spekjes voor de kindjes

Maev, Luna86, Triangel en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw
    Ook leuk!!

Misschien bier voor de mannen? Die zijn vaak wat goedkoper om de kosten te drukken:p

8. cw26

cw26 Fanatiek lid

6 mrt 2015
    1.082
    310
    83
    We hadden een kleine garder / klopper met kaartje er aan klop nog eens bij ons aan.
    Via internet besteld. Was vrij goedkoop.

Voor getuige een fles wijn met onze foto er op, deze foto kwam ook meerdere keren terug in de bruiloft

9. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.786
    7.374
    113
    Wij gingen pas samenwonen nadat we getrouwd waren. Behalve naaste familie en hechte vrienden had niemand ons huis nog gezien.
    Ze kregen allemaal naast een 'standaard' foto ook een tule zakje mee met een theezakje en koffiepad met kaartje met iets als 'je bent van harte welkom voor een bakje koffie of thee op x (ons nieuwe adres)
    Kostte amper iets, lap tule voor paar euro, en stuk of 250 theezakjes en koffiepads. Kaartjes gewoon zelf afgedrukt op mooi papier, grote rol lint en avondje maken.

Marchella vindt dit leuk.
  10. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Dit inderdaad! Precies wat wij gedaan hebben :)
    Vaak krijg je iets waarvan je denkt 'wat moet ik hier nou mee...'

Voor getuigen een mooie grote ingelijste foto en voor ceremoniemeesters iets persoonlijks mee genomen tijdens onze huwelijksreis.

11. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.817
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Wij hadden zelf een doosje gemaakt (leuk geprint) met 3 'sterretjes' erin en 'bedankt voor deze magische dag' .
    Wij hadden nogal wat disney op de bruiloft ;) en dus tinkerbell erbij geprint met haar toverstafje.. Prijs weet ik niet meer. Maar sterretjes zijn niet duur (en 10 in een doosje en we gebruikte er maar 3 per persoon of per stel) . Papier ook niet. Hooguit de cartridge van de inkt ;) .

12. Nescio

Nescio Niet meer actief

Leuk, hier ook twee M'en (en nog een bruiloft tegoed haha)

tuc vindt dit leuk.
  13. Paris91

Paris91 Fanatiek lid

22 jul 2017
    1.390
    1.282
    113
    Vrouw
    Vrienden van mij hadden een Volkswagenbusje omgebouwd als photobooth op het feest.
    https://vw-photobooth.nl/
    Er kwamen 2 fotostrips uit. 1 om in het gastenboek te plakken (die hadden ze bij het busje staan) en 1 waar ‘Bedankt’ oid op stond om zelf mee te nemen. Dat mochten ze van te voren zelf ontwerpen in hun stijl. Vond ik erg leuk :)

Triangel vindt dit leuk.
  14. Tranquila

Tranquila Bekend lid

23 feb 2015
    744
    443
    63
    Vrouw
    Wij hadden geen bedankjes vond destijds dat ze ons mochten bedanken dat ze er bij mochten zijn:rolleyes:. Maar goed we hadden ook 400+ gasten..

Op mijn ‘vrijgezellenfeest’ had ik als bedankjes gepersonaliseerde kaarsen.

Op Etsy een voorbeeld:

https://www.etsy.com/nl/listing/562922231/personaliseer-uw-luxe-kaars-bruiloft?ga_order=most_relevant&ga_search_type=all&ga_view_type=gallery&ga_search_query=gepersonaliseerde%20kaars&ref=sc_gallery-2-5&plkey=9dfd1f1cd322735426b1c85c80aacd4d2916ea3b:562922231

15. Marchella

Marchella Niet meer actief

Waar haal je 400+ gasten vandaan?
    Heb je die ook echt allemaal gezien/gesproken die dag?

16. Tranquila

Tranquila Bekend lid

23 feb 2015
    744
    443
    63
    Vrouw
    Grote familie en veel vrienden. Niet allemaal gezien of gesproken hoeft ook niet toch. Wel met zn allen gezellig gedanst. En ik heb ze achteraf op de dvd terug gezien.

17. Marchella

Marchella Niet meer actief

Nou, gezien het feit dat je wel voor al die mensen betalen moet, zou ik ze op zijn minst ook allemaal gezien en gesproken willen hebben. Wat ook inderdaad onmogelijk is op z'on dag, dat begrijp ik hoor.

Maar ik kan me gewoon niet voor stellen (voor mezelf) dat al die 400+ mensen ZO belangrijk voor me zijn dat ik ze op mijn bruiloft wil hebben terwijl ik van te voren al weet dat ik ze hoogstwaarschijnlijk niet ga kunnen zien/spreken. Maar dus wel voor ze moet dokken.

Popidepi en Triangel vinden dit leuk.
  18. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

#38 Whysteria, 20 apr 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 apr 2018
    Ja, maar zoals ik zei; ga naar Frankrijk voor een booze cruise, en sla daar in! Bijvoorbeeld deze mini flesjes rose kosten in de supermarkt per stuk ongeveer € 1.15, waarschijnlijk elders in grootverpakking veel goedkoper. En het is prima wijn, en een superleuk authentieke flesje!

http://www.jpchenet.com/?lang=en

Glimmer vindt dit leuk.
  19. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Ik heb mini cupcakes gemaakt met daarop een wit plaatje fondant en een grijs hartje. Dat in een zakje met bedank kaartje eraan. Kaartjes via Hema laten drukken en ipv een standaard rond gaatje met een hartjes pons gewerkt. Hebben er leuke reacties op ontvangen!

20. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.833
    8.487
    113
    Vrouw
    Wij hadden kleine weckpotjes met pepermuntkussentjes er in en een stickertje er op met de tekst "mint to be".

Deel Deze Pagina