De ceremoniemeesters hebben we een dagje en nachtje meegenomen naar een stad in Nederland op onze kosten.
Wij zijn 7 december getrouwd en hadden ijskrabbers. Heel toepasselijk , iedereen kon hem gelijk gebruiken, het vroor heel erg!! Super geslaagd dus. Wilde persoonlijk geen flut iets wat in de kast zou belanden.
Wij hadden Koelkast magneten laten maken van onze trouwkaart. Nu 11 jaar later zien we ze nog hangen bij vrienden en familie. Flesje drank zou ik nooit geven. Wij hebben zat familie en vrienden die niet drinken.
Oh voor onze getuige hebben we de overnachting betaald en een fles champagne gegeven met voor het hele gezin kaartjes voor de Efteling. Mijn ouders, schoonvader en schoonzussen hebben we ook de overnachting betaald, mijn broer en zijn vrouw wilde graag thuis slapen. Voor zoon hadden we allerlei leuke activiteiten in de zomervakantie gepland en kreeg een doos LEGO in strandstijl. Dit jaar 1 jaar getrouwd en gaan we 1 dag met onze getuige naar concert at sea (was vorig jaar onze honeymoon) hebben dat gegeven voor de 30e verjaardag van 1 van hen.
Die mensen ken ik niet hoor echt iedereen die naar onze bruiloft komt drinkt. Tenzij ze nog geen 18 of zwanger zijn.
Ik vind veel cadeautjes vooral leuk voor het stel zelf en eventueel heel close intimi, maar als je iets verder weg staat dan kun je er vaak niets mee. Vind de ijskrabber echt heel leuk!
Heb nu mini flesjes pinot grigio gevonden. Zou dan voor 210 flesjes €275 euro kwijt zijn. Maar wil er dan wel persoonlijke etiketten op, vriendinnetje is grafisch designer, dus dat zou ik haar wel kunnen vragen, zie alleen een beetje op tegen het knutselwerk wat erbij komt kijken..
Wij hadden voor de gasten een flesje met wijn of een flesje met fris (voor de mensen die niet drinken). Ze kregen trouwens de volgende ochtend ook een flesje katerwater met paracetamol want iedereen bleef overnachten. Voor de kinderen hadden we popcorn en een bellenblaas. Kosten: Verdrongen