Bedankjes kraamborrel

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Boommm, 27 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boommm

Boommm Niet meer actief

Enige wat nog geregeld moet worden voor t kraamfeest is de bedankjes voor de kinderen.. voor de volwassenen hebben we een klein flesje prosecco met roze tule, roze strik en een bedank kaartje eraan.
    Er komen ongeveer 50 kinderen, in de leeftijd van 0-8 jaar oud, maar voornamelijk 0-4. Wat is leuk? Jullie nog ideeën?

2. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.003
    3.665
    113
    - Mini babyflesjes met van dat gekleurde gepofte rijst
    - Spek spiezen met roze en witte spekken

3. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.796
    9.313
    113
    Gelderland
    -Een grabbelton met cadeautjes erin zodat ze kunnen grabbelen bij het weg gaan.
    -Klein zakje met roze spekjes
    - mijn kinderen zouden blij zijn met een foto van de baby. Eventueel in een zakje met snoepjes erbij.
    - ik zag op pinterest een gevouwen melkpakje, daar misschien wat lekkers in en een kleinigheidje.
    - een doosje met kinder 'bonbons'

4. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.796
    9.313
    113
    Gelderland
    Ik zag deze nog

jojo85 vindt dit leuk.
  5. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Zijn het vooral Engelse of Nederlandse kinderen? Want in het eerste geval zou je nog iets van mini stroopwafels kunnen doen met wat Hollandse snoepjes en roze spekjes, dat wordt bij ons altijd erg gewaardeerd.
    En anders iets van roze popcorn in zo'n tule zakje (zal vast een naam voor zijn)? Past dan ook leuk bij het presentje voor de volwassenen en is lekker simpel.

6. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Een klein weckpotje met snoephartjes? Dat kregen wij ooit, de potjes worden nu gebruikt voor de schelpenverzameling.

7. jojo85

jojo85 Fanatiek lid

14 okt 2012
    1.160
    497
    83
    Wij maken met de verjaardagen voor de kinderen altijd een zakje om mee te geven. Daar doen we dan snoepjes in, bijv spekjes en een kleinigheidje, b ijverig stickers, twee stempeltje, plastic muziek instrumentjes (ik haal die dingen goedkoop bij de action of hema).
    De kinderen vinden dat altijd super leuk, dus ik denk dat ik dat zou doen.

8. Lafayette

Lafayette Fanatiek lid

13 okt 2012
    1.385
    1.568
    113
    Leuke ideeën, maar ik zou niet adviseren om spekjes uit te delen aan kinderen van diverse leeftijden. Op de kinder EHBO geleerd dat dat stik-snoepgoed nummer 1 is, erg gevaarlijk voor kleine kindjes.

Deel Deze Pagina