Enige wat nog geregeld moet worden voor t kraamfeest is de bedankjes voor de kinderen.. voor de volwassenen hebben we een klein flesje prosecco met roze tule, roze strik en een bedank kaartje eraan. Er komen ongeveer 50 kinderen, in de leeftijd van 0-8 jaar oud, maar voornamelijk 0-4. Wat is leuk? Jullie nog ideeën?
-Een grabbelton met cadeautjes erin zodat ze kunnen grabbelen bij het weg gaan. -Klein zakje met roze spekjes - mijn kinderen zouden blij zijn met een foto van de baby. Eventueel in een zakje met snoepjes erbij. - ik zag op pinterest een gevouwen melkpakje, daar misschien wat lekkers in en een kleinigheidje. - een doosje met kinder 'bonbons'
Zijn het vooral Engelse of Nederlandse kinderen? Want in het eerste geval zou je nog iets van mini stroopwafels kunnen doen met wat Hollandse snoepjes en roze spekjes, dat wordt bij ons altijd erg gewaardeerd. En anders iets van roze popcorn in zo'n tule zakje (zal vast een naam voor zijn)? Past dan ook leuk bij het presentje voor de volwassenen en is lekker simpel.
Een klein weckpotje met snoephartjes? Dat kregen wij ooit, de potjes worden nu gebruikt voor de schelpenverzameling.
Wij maken met de verjaardagen voor de kinderen altijd een zakje om mee te geven. Daar doen we dan snoepjes in, bijv spekjes en een kleinigheidje, b ijverig stickers, twee stempeltje, plastic muziek instrumentjes (ik haal die dingen goedkoop bij de action of hema). De kinderen vinden dat altijd super leuk, dus ik denk dat ik dat zou doen.
Leuke ideeën, maar ik zou niet adviseren om spekjes uit te delen aan kinderen van diverse leeftijden. Op de kinder EHBO geleerd dat dat stik-snoepgoed nummer 1 is, erg gevaarlijk voor kleine kindjes.