wij hebben alleen foto's gegeven aan het einde van de dag. M'n broertje had alvast van tevoren een opzetje gemaakt met bedankt en de datum erop en heeft op de dag zelf 's ochtends een foto gemaakt en die op de computer in het kader met tekst geplaatst en is toen met de cd met foto erop naar de 1 uurservice gegaan. (wij gingen toen weg voor de reportage met de echte fotograaf) De foto is heel mooi geworden en mensen hadden zo meteen een leuk aandenken. (de foto zag er zo heel proffesioneel uit, sommige bedank foto's van fotografen die wij hebben gehad op bruiloften waren een stuk minder mooi) Maar je moet wel ffies iemand hebben die handig is met de pc en mooie foto's kan maken. (en het moet in je programma passen) Andere bedankjes vonden wij niet zo leuk, je betaald vaak veel geld voor 'onzin' dingetjes. Wij waren nog geen 10 euro kwijt!
wij hadden zeepjes in vorm van een hartje, met aan de ene kant bedankt en aan de andere kan lieuwe en fokje
Een zeepje is ook altijd leuk, en de meeste mensen gebruiken het. Zelf hebben we geen bedankjes gedaan.
Het leukste bedankje dat ik ooit heb gehad was een zakdoek met daarin een knoop en dan de tekst: "Niet vergeten: op 29 juni 2032 weer samen drinken en eten!" (dus 25 jaar na je trouwdag).
Wij hadden een foto als bedankje. Wel een bewerkte foto, met daarin verschillende foto's van de reportage. Erg leuk!
Hmm ik heb ooit zo'n leren mapje voor om speelkaarten gehad dat word hier nog steeds gebruikt tijdens vakanties zelf hebben we na de bruiloft kleine fotoalbumpjes laten maken en die opgestuurd naar de gasten. moet ik wel melden.. wij hadden een kleine bruiloft bedoeling was ook eigelijk om het persoonlijk langs te brengen.. maar ergens ging iets mis en toen is het gelijk gepost naar de jiust epersonen. dus dat hebben we helaas dan niet meer kunnen doen iedereen vond het wel onwijs leuk en ik denk niet dat het echt verdwijnt in kasten of iets dergelijks. maarja.. wij hadden dus voornamelijk redelijke dichte familie en vrienden uitgenodigd en meer niet. kan me voorstellen dat je dat bij mensen die wat verder van je afstaan wel gewoon onder in een kast mikt
wij hadden gewoon een pakje trouwgom ... en voor de daggasten/getuigen een kleine fotoalbum met wat foto's er in die die dag tijdens de reportage waren gemaakt L.sybje
Wij hebben iedereen een foto gestuurd naderhand met een persoonlijk tekstje. We hebben er veel positieve reacties op gekregen.
Plastic speelgoed is momenteel ook weer erg goedkoop: misschien kun je ergens 'huwelijksbootjes' vinden... Van die grote verpakkingen bij de Zeeman kosten meestal niet zoveel.
@ lucia gewoon een pakje sportlife kauwgom met een hoesje er om heen waarop staat dat het trouwgom is L.sybje