Hoi. Ik voel me vandaag opeens heel leeg en niet meer zwanger. Heel gek. Qua kwaaltjes voel ik me nog op en too zwanger hoor, maar qua gevoel? Nee... Ik zat er aan te denken om morgen de verloskundige te bellen als het aanhoudt. Heeft iemand dit wel eens gehad? Klopte het gevoel? Wat zou een vk doen? Zouden ze me dan alsnog laten komen voor controle?
Misschien even een ongerust gevoel wat de overhand krijgt. Ik zou er niet te veel aandacht aan besteden, maar natuurlijk als je je heel ongerust voelt even bellen met de vk.
Ik ben het wel eens met de veel te snelle conclusie.. Op basis van wat je voelt of wat je denkt, eventueel zelfs vermoed, kun je die conclusie echt niet trekken. Hoe vaak ik er wel niet van overtuigd ben (geweest) dat het over en uit was..
Gevoel is nogal bedriegelijk... Soms komen mensen er pas heel laat achter dat ze zwanger zijn en voelen zich dan heel veel weken niet zwanger maar zijn het toch Volgens mij iemand op t forum met iets van 28 weken ontdekt? Tja het kan altijd mis gaan, maar als je een goeie echo gehad hebt met kloppend hartje is de kans nog maar heel klein. Zolang je niet ineens erge krampen en bloedverlies hebt er gewoon van uitgaan dat het goed gaat!
Herken het wel al hing ik de hele dag boven de wc pot..Zei het net nog tegen mijn vriend ik voel me nu even niet meer zwanger leeg vooral en ga nu net liggen en mijn buik begint te shocken mvr vermaakt haarzelf prima.Niks aan het handje maar nu is dat anders natuurlijk omdat ik haar voel maar het wil dus niks zeggen maar morgen de Verloskundige bellen is wel erg slim misschien als je het hartje hoort stelt jou dat gerust.