Lieve Zonnestraal, Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen... Hier zijn geen woorden voor. Weet dat wij er hier altijd voor jou en je meisje zullen zijn. Waar woorden tekort komen helpt het toch altijd om te praten! Liefs en heel veel sterkte gewenst, Josien
Wat vresseljk voor je! Heb er geen woorden voor! Je ergeste nachtermerrie is dit! wens je veel sterkte met dit verlies en hoop dat je genoeg steun mag hebben om hier door heen te komen! Sterkte meid
o ik word er steeds zo verdrietig van als ik iets van je lees! zo raar voor jou, dat de wereld gewoon doordraait terwijl alles voor jou stil staat. ik weet niet hoe het is om een partner te verliezen, maar als ik t maar 's heel eventjes probeer voor te stellen, kan ik al huilen! zoek steun bij lieve mensen om je heen! ik hoop zo dat je voor noa de kracht blijft vinden om iedere dag weer op te staan en door te gaan, hoe moeilijk ook! heel, heel, heel veel sterkte!
Lieve zonnestraal, Ook ik heb er gewoon geen woorden voor. De tranen staan in mijn ogen, maar dat heb je niets aan. Jij moet verder, en ja samen met je meisje. Kan me voorstellen dat het zo moeilijk is, zeker als je meisje zo op haar papa lijkt. Ze heeft in ieder geval de beste beschermengel die ze kan wensen. Ik wens je heel veel sterkte toe. Hopelijk heb je mensen waar je je verdriet en pijn mee kan delen. fijn dat je afleiding vind hier op het forum. Vaak helpt afschrijven tegen vreemden. Dus blijf dat doen. Heel veel liefs sandra en indy
lieve zonnestraal... op dit moment weet ik een klein beetje hoe je je voelt, maar een schoonvader verliezen of je vriend is toch wel iets anders, maar het gevoel van leegte zoals mijn man dat beschrijft dat is denk ik wel zo´n beetje hetzelfde... het is gewoon ontzettend zwaar om toch weer die kracht te vinden om door te gaan...het liefst sta je nooit meer op, maar zoals jij beschrijft ´de enige die lacht is mijn dochtertje´bewijst maar weer dat jij een onwijs sterke vrouw bent die haar dochtertje toch weer aan het lachen maakt! Heel fijn dat je ouders je zo goed helpen en vind ook de troost en steun hier, want het van je afschrijven is ook goed... Ik wens je enorm veel kracht en de steun om het allemaal wat draaglijker te maken en weet zeker dat het allemaal goed komt... knuffel en liefs eliesja