Wie koopt er wel eens wat bij zara en hoe zit dat met die maten???? Want het gaat in leeftijden, wat is maat 86 en wat is 92 bv. En hoe valt het??? Mooi op maat, of net als bij H&M een stuk groter??
Tessa is 105 cm en draagt de kleding met de leeftijd 3/4 erin.Normaal 104 aan. Suus is 98 cm en draagt een maat kleiner. Het valt zeker niet groot,eerder kleiner.Maar ze hebben er geweldige leuke kleding.Normaal 98 aan.
ik vind het redelijk nauw sluiten inderdaad, Fleur is 83 cm ongeveer gok ik, heeft een truitje mt. 82 die ze al niet meer past (of in elk geval: ze past hem wel, maar wordt niet blij als ik hem aan probeer te trekken ) en eentje van 86 die al krapjes zit.
ik moet zeggen dat ik kleding van zara erg klein vind vallen. voor mijn dochtertje heb ik een jurkje daar staat bij voor 2-3 jaar.. nou mijn dochter kon het met 10maanden al aan... terwijl ze bij de h&m wel de kleding past volgens haar leeftijd. pas na haar geboorte ha dik ook 2 jurkjes met maat 3-6maanden. met net 2mnd paste ze het jurkje en met 4 maanden was het alweer teklein aan het worden. zo een gefriemel om haar der nog in te krijgen. denk dat je de kleding echt een keer moet passen of bekijken in de winkel.
qua shirtjes en jurkjes vind ik het kleiner vallen, maar de broeken daarentegen vallen naar mijn idee ruim!
Onze jongste dochter heeft een winterjasje en die was ook voor 2 jaar bestemd. Hij past nu goed maar mn oudste dochter van (nu ruim) 2 pas die echt niet meer terwijl zij echt dunnetjes is. Dus het valt hier ook erg klein...
oke bedankt dames, de shirtjes dus maar wat groter bestellen. Wat is dan een 86 en wat is 92, want ik ben helemaal niet thuis in die andere maten.
92 is denk ik 18-24m en 86 12-18 maanden. Als ik het me goed herinner. 98 is 2-3 jaar en 104 3-4 jaar.