Dat snap ik, ik heb je verhaal teruggelezen en wat heftig zeg! Ik denk dat het ook niet fijn is om dan nog te veel te hopen, dan maak je jezelf misschien juist helemaal gek. Zo oneerlijk!! Maar ik snap dat je je op een bepaald moment moet richten op de toekomst om zelf staande te blijven. Heel knap en o zo zuur. Maar ik ga toch stiekem hopen voor jullie, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik ken in ieder geval één verhaal wat op die van jullie lijkt waar toch nog een wondertje is gekomen! Terwijl het echt absoluut onmogelijk was en er enorme trajecten zijn geweest.. Kwam dit kleine meisje spontaan toen mama de overgang in ging(althans, dat dacht ze dus..). Nou, dat gun ik jullie ook!! Dus ik blijf voor jullie hopen, dan hoef je het zelf niet te doen! Veel liefs, kwabbernoot!
Kwabbernoot@ Wat lief slik dat je mijn verhaal hebt gelezen. We hebben ook geen keus we moeten door hoe moeilijk dat ook wel eens is . Maar we reden het prima . Heb toch stiekem je kleine letters gelezen . ik hoop nu juist dat ik gauw in de over gang kom , dan weet ik tenminste zeker dat het niet meer wil. Mijn ongi moet nu ook komen maar ver te zoeken lees mijn topic.
Hier heb ik ook veel advies gekregen en zelfs een donatie van iemand die ik niet ken. Erg bedankt namens mij. Helaas merk ik ook dat er soms onenigheid is tussen de reacties, dat vind ik dan wel weer een beetje jammer..
ben het helemaal met je eens het is zo fijn om hier van alles weg te kunnen halen alle adviezen te krijgen en ook soms een goede weerstand altijd goed en fijn bedankt!!!
hoi lieve lieve meiden ik wil jullie ook bedanken voor jullie goede raad,advies en zelfs voor jullie verschillende kijk op dingen. ik ga stoppen met roken en met mijn cola verslaving aanpakken. JULLIE ZIJN SUPER groetjes