Bedankt hé buurman!

Discussie in 'De lounge' gestart door Saja87, 31 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Voor het afsteken va een of andere vuurwerkbom in de portiek!

Echt ik schrok me dood gisteren stond onder de douche en echt een mega knal! Ik hoorde de shampoo flessen en spiegel trillen zo hard was het!

Vervolgens mijn oudste helemaal overstuur wakker en bij elk klein knalletje wat hij hoorde werd ie weer huilend wakker!
    Hij is vannacht om drie uur pas weer rustig gaan slapen en nu alweer wakker door de knallen :(
    Hij is er echt bang van dat word dus leuk vanavond :(

kan me daar zo boos over maken dat die knakkers niet ff na denken voor ze zo'n achterlijk ding in de portiek laten knallen!
    Helaas weet ik niet welke buurman het was aangezien ik er 3 heb anders had ik toch even vriendelijk gevraagd daar een beetje rekening mee te houden!

Sukkels bah!

2. MommyA

MommyA Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.016
    0
    36
    Oh wat erg zeg, zoiets maakt mij ook heel boos. Vooral wanneer je kinderen er last van hebben en wakker worden he. Een paar dagen terug werd er ook zo'n 'bom' afgestoken hier voor. Ik schrok me kapot, en van woede heb ik het raam open gedaan en naar buiten geschreeuwd. Ben ook telkens bang dat me zoontje er wakker van word.

3. Hier werd 2 maanden geleden al zo'n enorme bom afgestoken, vlak voor de deur…. wij waren er als eerste bij, maar al snel stonden alle buren erbij. Eerst dachten ze nog dat wij het hadden gedaan, omdat wij er zo snel bij waren, maar het bleken buurjongetjes van twee huizen verderop te zijn…. Is toen even flink ruzie om geweest, maar sindsdien is er niks meer afgestoken hier. Lekker rustig :D

4. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Buiten vind ik er wel bij horen..maar in zou ook echt niet happy worden van iets hier in het portiek zeg!

5. Vuurwerk moet kunnen, maar van die enorme klappen die je ruiten doen trillen vind ik iets dat je maar ergens in een weiland moet doen. Snap echt de lol er niet van om dat middenin een woonwijk op onmogelijke tijdstippen te doen

6. Smnee

Smnee Niet meer actief

Vuurwerk moet kunnen op 31 december. Verder gewoon niet. Het lijkt hier wel een oorlogsgebied. Bange kat en hond.. Zo zielig.

7. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Hier deze week ook al een paar ruiten-trillende knallen gehad. Snap het het er bij hoord in deze tijd, maar snap niet dat zulk zwaar knalvuurwerk in particuliere handen kan komen.

8. minon

minon Niet meer actief

Ik heb dan altijd de neiging om er ook een paar te kopen en dan in de tuin bij de daders morgenochtend om een uurtje of zes/zeven eentje af te knallen. Kunnen ze ook eens ervaren hoe het is om je een hartverzakking te schrikken in bed!

*gaat maar op de handjes zitten*

9. wwrr

wwrr Fanatiek lid

14 mei 2013
    1.280
    448
    83
    Bij ons gisteravond precies hetzelfde!! En ieder jaar weten ze alle ramen in het trappenhuis eruit te knallen, ik heb zooooo geen zin in vanavond :(

10. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

ik zou bij alle 3 aan bellen en vragen rekening te houden met.

11. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Pff onze wijk is ook een wijk waar al weken erg veel vuurwerk afgestoken wordt. Mijn man kan er helemaal niet tegen, dus we zitten nu een midweek in een bungalow park, heerlijk rustig!!

Vorig jaar zijn we dat ook gaan doen, alleen viel oudjaarsdag toen op maandag (de dag dat we vertrokken) Toen hebben de buurmannen (echt volwassen mannen!!) een rotje ofwel bom pal voor de auto gegooit terwijl ik mijn 6 wk oude baby probeerde in te laden. Ik had nog net op tijd het portier dicht gegooid terwijl zij scheef over de achterbank lag... Ongelofelijk een beetje rekening met elkaar houden moet toch kunnen? Mijn oren hebben nog een half uur getuut van de knal.

Ik vind vuurwerk zelf nooit erg, ik hou wel van de sfeer, het spannende van oud jaars dag. Maar de enorme knallen van de laatste jaren gaan ook mij te ver...

12. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Snap de irritatie!

Mijn vriend heeft nachtdienst gehad en probeert nu te slapen, maar dat gaat hem dus niet worden want de ene na de andere bom wordt hier afgestoken..
    Arme hij.

13. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Oh en de buurman is voor de verandering weer eens aan het boren, timmeren, muziek luisteren, schreeuwen etc in z'n huis..
    Maaaar dat doet ie pas 6 weken achter elkaar, dus ach

14. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ja en dan tussen 00:00 en 00:30 op 1 januari.
    Dat houdt het ook speciaal..

15. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Toen onze oudste 1 was hebben ze op het pleintje waar mijn vriend net met hem overheen liep ook zo'n bom af laten gaan. Van die stoere kereltjes van 14/15 jaar... :x We hebben hier tot nu toe nog ieder jaar last van en hij is nu 4 jaar.
    Gelukkig snapt hij nu beter wat vuurwerk is en waarom mensen het doen maar ik verwacht wel dat we een extra persoontje in bed hebben vannacht ;)

16. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Pfff niet leuk.. :(

17. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Ben blij dat het hier redelijk rustig is.
    tuurlijk wordt er al weken vuurwerk afgestoken, maar gelukkig geen vuurwerkbommen.

bij mn ouders is het ook ierer jaar weer raak met die harde knallen.

hier begint het nu wat harder te gaan, dat wordt helaas geen dutje voor mij. Nu hopen dat de kids wel kunnen slapen nu anders wordt het een lange avond. Ze slapen bijna niet met oud en nieuw. (Vreemd bed en veel vuurwerk, we vieren het niet thuis)

Veel plezier vanavond, of beter gezegt sterkte.

18. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Ach, je word meteen een zeikerd of een zeurkous genoemd als je last hebt van het vuurwerk.. ;)
    Siervuurwerk vind ik wel weer mooi maar dat achterlijke vuurwerk wat die harde knallen geeft mogen ze van mijn part afschaffen. Onze hond ligt hier doodsbang onder de tafel door die knallen, maar ik mag niet zeuren want het is maar 1 dag (ohnee, meer dan 1 dag;)) per jaar..

Het valt me mee dat mijn zoontje rond 11u30 in slaap is gevallen en nu nog slaapt..

Deel Deze Pagina