Hoi Dames, Na 3 zwangerschappen en borstvoeding te hebben gegeven en natuurlijk ontzwangeren, heeft het mijn haarbos geen goed gedaan. Na de zwangerschappen viel het met bosjes uit (terwijl ik tijdens mijn zwangerschappen geen vollere haarbos ervoor terugkreeg ). Maar nu wil ik toch iets gaan proberen om mijn haar wat dikker/voller te krijgen en desnoods extensions?? Ik hoorde van een kennis van me dat ik vitamine D moest gaan slikken, want daar werd je haar sterker van. Heeft iemand hier ervaring mee of tips? Hoor het graag namelijk Groetjes Zonstraal
Het haar en nagel supplement van het eigen merk van de Vitaminstore moet helpen na 3 maanden. Krijgt veel goede recensies dus ik heb het ook gekocht nu. Bij mij helpt zo veel mogelijk te ontstressen, veel sporten en de vitamines. Succes, Charlie
Dag zonnestraal Vitamine b help goed tegen haar uitval en maakt het haar sterker verder moet je uitkijken voor extensions want bij wat fijner/ dunner haar is het wel een risico dat het haar kan afbreken ik zou een kijken op Google naar Flip in Hair super makkelijk op you tube ook een filmpje je kan het er in en uit doen en niet te zien ! Kan het moeilijk uitleggen hoe het werkt maar dat is te zien op you tube ( ben kapster ) heb het zelf op de kappers beurs gezien en ben heel enthousiast !
Hoi Dames, Dank voor jullie reacties, fijn zeg zo'n forum! Ik ga wa onderzoek doen naar de tips die ik heb gekregen en kijken welke het beste bij me past. Liefs Zonstraal
Na twee jaar haaruitval door enorme stress en alles geprobeerd aan vitamine en andere middeltjes ben ik ook die vitamine gaan slikken.na twee maanden viel Mn haar stukken minder uit en nu is het weer zoals twee jaar geleden.haaruitval onder de 100 haren per dag! Moet erbij zeggen dat ik naast deze vitamine ook aloe vera drink.pure vorm.ook bij de vitaminstore en voor Mn stress ben ik naar n acupuncturiste gegaan.na drie keer was het zoveel minder.plus alle andere stress symptomen...