Hoeveel dagen en nachten heb ik samen met jullie mijn NOD afgewacht, vragen gesteld, tranen gelaten. Twee keer besloten er niet meer mee bezig te zijn, toch weer terug komen naar dit forum, de liefste meiden van het prive clubje die me op de been hielden maar ook hier iedereen waarmee je je verbonden voelt omdat je allemaal dezelfde wens hebt....een wens met soms zo een harde realiteit. Na 6 jaar geleden dit hoofdstuk te hebben afgesloten, gezworen dat ik dit nooit meer mee wilde maken. 7 Maanden geleden toch weer hier terug gekomen....lieve meiden met een gezamelijke wens.....dank! Dank voor jullie ontelbare reacties! Ik hoop op een plakker nu, anders beginnen we gewoon weer opnieuw maar voor nu, bedankt! Ik hoop dat ik jullie snel weer zie bij het volgende onderdeel van dit fijne forum!!
Proficiat! Blij dat het na lange tijd toch gelukt is en dat je hier toch steun vond/vind! Ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe!
Ook al ken ik je niet, van harte gefeliciteerd! Zo te lezen is het je van harte gegund. Ik wens je een gezonde en voorspoedige zwangerschap toe!