bloedverlies toch zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door alaya, 11 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alaya

alaya Lid

10 dec 2014
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik en mijn partner zijn bezig voor een 2e kindje nou was ik een week overtijd en wilde ik gaan testen toen ik ineens hebige buikpijn en krampen kreeg en helder rood bloedverlies ik dacht eerst dat het mischien toch mijn ongesteldheid was die toch nog was doorgebroken maar met mijn normalem ongesteldheid heb ik altijd veel stolses en het ruikt meestal ook niet zo fris zegmaar. . Nu heb ik helder rood bloedverlies zonder stolsels en zonder geur. Zou het kunnen dat ik alsnog zwanger ben en dat dit innestelings bloed zou kunnen zijn ik heb het nu 3 dagen en wanneer zou ik dan bet best kunnen testen?

Groetjes een trotse mama van een prachtige dochter

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je bent een week overtijd, dus kun je al lang testen.

Negatief, dan is dit dus een lichte of beginnende menstruatie en kun je je weer richten op je komende eisprong.

Succes!

3. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Een innestelingsbloeding is meestal niet heel veel bloedverlies. En je kan nu testen en als die positief is kan het of onschuldig bloedverlies zijn (al is dat mrestal niet helderrood) of het is een vroege miskraam. Succes meis.

4. alaya

alaya Lid

10 dec 2014
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties ik heb het idee dat het al bijna gestopt is het bloeden dus morgen even een testje doen!

5. Lana1986

Lana1986 Fanatiek lid

2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    Meestal in een innestelingsbloeding niet echt hevig (ik had slechts een klein beetje roze verlies bij afvegen), maar laatst las ik dat iemand vijf dagen bloed had verloren en toch zwanger was. Alleen een test geeft dus zekerheid... Succes met testen morgen!

6. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Ow sorry ik dacht te begrijpen dat er veel bloedverlies was, maar als het maar een beetjewas zou het heel goed kunnen. Spannend.

7. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    Ik zit ermee dat ik normaal een cyclus heb van 25 dagen. Deze keer pas op dag 40 bruinverlies dat overging in licht roodverlies. Maar nu 2 dagen alleen druppels overdag en 'snachts iets meer, maar niet veel

8. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Tsja ik weet het ook echt niet. Morgen gewoon even testen.

9. alaya

alaya Lid

10 dec 2014
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi blinky ik zou als ik jou was ook gewoon testen

10. alaya

alaya Lid

10 dec 2014
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Negatieve test helaas weer geen zwangerschap

11. Lana1986

Lana1986 Fanatiek lid

2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    Wat balen alaya! :( Hopelijk is het snel raak!

12. ik29

ik29 Actief lid

27 mei 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    he bah zo is het gisteren bij mij ook gegaan, was gisteren een week overtijd in de namiddag ineens erge buikpijn en uiteindelijk ook bloed. ik dacht jes na meer dan een jaar is het nu zo ??? maar nee hoor. heel veel sterkte meid is echt zoooo teleurstelling als je overtijd bent en toch nog de duivels doorbreken.

13. alaya

alaya Lid

10 dec 2014
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het is voor ons op dit moment helemaal erg dubbel allemaal mijn vriend is laatste naam drager dus wij hopen zo graag nog een zoontje te mogen krijgen en mijn schoonvader heeft die vreselijke rot ziekte kanker en het is al flink uitgezaaid hij gaat erg hard achteruit wij hopen zo dat hij nog mag meemaken dat hij nog kan genieten van zijn kleinkinderen

14. ik29

ik29 Actief lid

27 mei 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja dat is zeker een hele ... periode.

Wij zijn meer dan een jaar bezig nu en ik heb gisteren de stap genomen om contact met de huisarts op te nemen. Geeft mij wel een beetje meer rust. Hoelang ben je al bezig als ik vragen mag ? Ik hoop dat je super snel een mooie test in je hand mag hebben xxx

15. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.282
    1.443
    113
    Ik wil je geen valse hoop geven maar ik dacht dat ik gewoon ongesteld was geworden en op de laatste dag van mijn menstruatie (4 dgn na nodig) testte ik nog steeds negatief pas een week later had ik een positieve (tussendoor had ik overigens niet meer getest dus wellicht had ik al eerder een positieve). Ik had overigens wel alleen bruin bloed maar wel best veel. Maandag heb ik mijn eerste echo dus weet nog niet of alles goed is.

16. alaya

alaya Lid

10 dec 2014
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi ik29 wij zijn nog niet heel erg lang bezig dit was nu net de 3e maand ons dochter is dan ook pas 13 maanden nu dat was echt een kadootje ik was bet een week met mijn partner en toen waren wij ongepland maar super gewenst zwanger ik merkte dat pas na 5 weken en had toen dus een super dikke positieve zwangerschapstest ik heb ook gelezen op forums dat sommige vrouwen pas na 2 weken of langer positief testen nu weet ik dus niet of het zo zou kunnen zijn of mijn lichaam ook minder snel hcg aan maakt omdat ik toen al 5 weken was voor mn eerste test heb wel allerlei kwaaltjes zoals ik was een week overtijd toen ipv dat ik normaal 5 a 6 dagen heel hevig menstrueer en veel stolsels was het nu op dag 3 al gestopt en had ik alleen wat ligt bloedverlies gehad zonder stolsels erg veel pijn in me buik misselijk in vlagen en ontzettend moe dit zijn tevens ook de symptonen die ik had bij mijn eerste zwangerschap dat maakt me nu dus erg onzeker dat ik nog steeds negatief test

Koraal82 wauw meid gefeliciteerd! Hopelijk was alles goed op de echo!

Deel Deze Pagina