Vandaag kwam de postman en die had een doos bij zich, de doos was geadreseerd aan mijn zoontje, ik dacht nog van hee wat zou het zijn, dus samen met sven de doos openmaken, daar vond ik boven op deze brief. Lieve Sven Al deze cadeautjes zijn voor jou en ik hoop dat je het mooi vindt. Ik hoop dat ook mama et mooi vind, en wat zal ze nieuwsgierig zijn. Wat ze wilt natuurlijk weten van wie jij dat heeft gekregen. Maar dat vertellen we niet he Sven, dat is ons geheimpje. Dag lieve jongen ik wens jou samen met papa en mama een fijne kerst. en inderdaad deze mama wil heel graag de verstuurder bedanken, ik heb werkelijk geen idee van wie het afkomt, maar het was zoooo leuk wat er in zat, en zoo bruikbaar. bij alles riep sven mama auto mama auto, sokken wou die direct aan, maar heb het nog even niet toegelaten, bewaren voor leuk met de kerstdagen, past goed bij zijn blouse die sven dan aankrijgt. al met al allemaal leuke kleidingstukken, en heerlijk ruikende cars douchecreme, sven ruikt steeds en zegt dan lekker mama. nogmaals geen idee wie je bent, maar wil je heel hartelijk bedanken als je via ZP komt, moet haast wel zou het anders helemaal niet weten. je krijgt een dikke kus van sven. die vond het allemaal echt heel erg leuk.
Wat ontzettend lief is dat zeg. Er zijn toch nog mensen die het hard op de goede plaats hebben zitten.. Heeft het kersttopic toch nog zin gehad(Als het daarvandaan komt). Wat fijn om te lezen! Veelplezier van het pakket.
Wat een mooie actie, daar straalt de warmte van af. Ik zie het gelukkige smoeltje van Sven zo voor me. Wat fijn dat er zulke mensen bestaan