Hoop dat diegene je bedankt je leest hier. Wat een super lief gebaar. Je hebt het zeker verdient. Geniet van de mooie dingen en dagen. Een goed 2012 ... de start is al gemaakt.
Ben zo blij dat het topic inderdaad nog zin heeft gehad en dat het er dus toch nog een tijdje op heeft gestaan!!! Wat lief! Lekker van genieten meid Mijn pakket moet nog weg...ben nooit zo snel En wat schattig dat Sven er zo op reageerde
Wat ontzettend lief er zijn toch nog mensen die hun hard op de goede plek hebben. Ik wil ook mensen gaan helpen onze kerst parketten gaan we bekijken en zit er wat in wat we niet eten of gebruiken . Naar een voedselbank brengen om elkgeval niet weg gooien , Moet alleen nog zoeken waar er hier 1 zit.
Ooh wat ontzettend lief van die onbekende gulle gever. Zoals ik het eerder al gelezen heb, hebben jullie het ook wel echt verdiend!
Weet ik lieve meis maar heb nog geen tijd gehad , vandaag zal er vast wel een moment zijn om even op internet te kijken.
wel mooi gebaar zeg wou soms dat ik zoiets krijg wij krijgen geen kerst pakket ik werk niet vanwege mijn rug ook wij zitten vaak krap krijg geen uitkering dus fijn dat er mensen zijn die andere willen helpen petje af hoor !! geniet er lekker van. mijn zoontje is morgen ook nog eens jarig