Hallo allemaal! Wij zijn zwanger van onze 2de uk en zijn op zoek naar een jongens naam passend bij Kaj! De meisjes naam hebben we al maar de jongens naam vinden we toch moeilijker! Wij hebben al de volgende suggesties: Kaj & Beau Kaj & Bohdi Kaj & Dean Kaj & Danley Kaj & Lev Kaj & Xavi Kaj & Aiden Kaj & Tyler Kaj & Dante Kaj & Luc Kaj & Ian Kaj & Yael Kaj & Roan Welke vinden jullie de mooiste combi?! Liefs!
Ik vind Luc en Dean wel leuk bij Kaj. Yael ken ik als meisjesnaam en zou ik persoonlijk niet snel kiezen voor een jongen.
Bedankt voor jullie reacties! We vinden het zo moeilijk want toen Kaj geboren werd toen vonden we dat de enigste leuke jongens naam... Dus dan een andere er bij vinden we zo moeilijk! @ella27: Manuel is ook een mooie naam alleen heb ik zo een jongen in de klas gehad, het type pestkop... dus die valt af @Quint1: Wat vind jij wel een match dan? Let me know! Liefs!
Kaj is een Deense naam, ik zou dus een Scandinavische naam heel erg passend vinden. Andere (korte) namen uit jullie lijstje kunnen ook, het is hoe belangrijk je de combinatie vindt. Manuel vind ik dan weer helemaal niet bij Kaj passen Mijn ideeën (maar misschien vind je het helemaal niks): Mads Lars Jens Einar Ivar Niels Bjorn Olaf Axel Sverre Gjeld Kjell Flemming Joakim Viggo
Ik ben het met Quint1 eens. Uit jou lijstje vind ik Kaj & Beau het leukste. De rest is niet mijn smaak. Axel en Viggo wel erg leuk.
Kaj en Beau? Dan denk ik meteen aan Tae bo, waar ik vroeger op zat haha. Ik vind Lev een super leuke naam & Xavi, Aiden en Ian ook!
Bedankt meiden voor al jullie reactie! Wij blijven het nog een beetje moeilijk vinden maar ik heb alle opties en adviezen van jullie opgeschreven en ik hoop na de 20 weken echo te kunnen kiezen (dan weten we natuurlijk ook of het een jongentje of een meisje word ) @debbrunschot: Zo gaat zijn toekomstige neefje al heten
Hallo dames! Bedankt voor al jullie hulp, WE ZIJN ER UIT! Het word als het een jongen word: Kaj en Riley Manlief was helemaal enthousiast! Liefs!
Kaj en Riley??? Had ik nooit zo bij elkaar bedacht! Maar fijn dat jullie eruit zijn! Ik wilde nog gaan toevoegen: Kaj en Ingmar Kaj en Viggo Maar dat is dus niet meer nodig!
Vind Riley een leuke naam. Denk meteen aan Mcleods daughters. Dat was een leuke vent. Fijn dat jullie eruit zijn. Geniet van de komende maanden.