bedankt voor de nominatie.. succes je hebt 24 uren de tijd

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Snne, 10 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder

Ik heb het ook nog niet gezien en zie ook de lol er niet van in..

2. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Wat een zielig spelletje.

3. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Dit is voor mij de reden geweest om mijn vriendenaantal flink terug te brengen.

4. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Oh ik zag al zoiets bij mijn broertje... Die vervolgens in een filmpje 2 flesjes bier achterover sloeg. Sip.

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik ben het gelukkig nog niet tegengekomen op mijn fb (ik verwacht dat eerlijk gezegd ook niet van de mensen die ik op fb heb). Maar wat een onzin zeg, ik doe er in ieder geval niet aan mee.

6. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
  7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Het spelletje heet: binnen 24 uur een Adtje, anders krijg ik van jou een kratje.

Nou ehhhhh, ik doe er niet aan mee en ben ook niet genomineerd. Ik vind het grappig dat al mijn ex-klasgenoten van de basisschool die ik uit nieuwsgierig had toegevoegd er aan mee doen en alle 'zelfgekozen' vrienden niet. Ik vind dat wel een grappig verschijnsel.

Ik zou er zelf niet aan mee doen want ik drink geen alcohol. Als het nou om een glas melk of ranja zou gaan, zou ik stiekem wel mee willen doen :p Maar er is niemand die mij gaat nomineren - en ik ben ergens ook wel blij toe. Mijn toekomstige werkgever zou mij dan kunnen zien terwijl ik mijn glaasje melk soldaat maak, en daar iets van kunnen vinden (positief of negatief).

Mijn kind mag hier best aan mee doen hoor, als het maar niet met wicky is, want dat vind ik troep. Hij 'adt' nog zo'n 5 flesjes flesvoeding per dag! Dan nomineer ik wel voor hem.

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik ook niet. Heb het op mijn Facebook nog niet voorbij zien komen.

Gelukkig.

Doe er ook niet aan mee, net zo min als aan die kettingbrief-achtige dingen.

9. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Lol een pakje Wicky de voorbode van comazuipen :D. Moest hier toch wel even smakelijk om lachen.

Als je het niet leuk vind dan doe je er niet aan mee toch? Heb ook een nominatie. Pak er een glas water bij. Niemand die het kan ruiken toch?

10. Mindy26

Mindy26 Bekend lid

11 feb 2014
    977
    413
    63
    Vrouw
    De zoveelste onzin op fb. Ik heb het gelukkig nog niet veel gezien.. maar zou er ook echt niet aan mee doen.

11. Onje

Onje Niet meer actief

Hoe heb je die gevonden?
    Geweldig!

12. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Heb er al regelmatig een voorbij zien komen op mijn FB pagina.
    Vind het echt super stom, slaat echt nergens op... Jezelf zo voor schut zetten op internet. Blijft voor altijd rond circuleren op het internet. Succes met een baan vinden.

13. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    Kansloos.... Vriend van me had dit met zoveel keer opdrukken... Dat is dan wel weer leuk haha

14. Aszz

Aszz Niet meer actief

NEEEEE, ik heb de eerste op mijn facebook gespot.
    Wat een dom iets zeg.

15. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    ik ben dus vandaag genomineerd mooi niet dat ik mee doe .
    heb ik er ook gelijk neer gezet:) achterlijk spel:p

16. jippie84

jippie84 Bekend lid

13 mrt 2013
    665
    0
    16
    NULL
    NULL
    maar dat komt dan vooral door de stunt die ze tijdens of na het drinken doen. Als je van een brug afspringt ben je gewoon dom bezig, dat heeft niet zoveel met dit spel te maken verder. toen ik op je link klikte zag ik onder het verhaaltje nog veel schokkendere dingen staan. Daar ben ik nu echt even door van de kaart. dat stomme spel dat ik weleens voorbij heb zien komen bij jochies van 20 kan me gestolen worden eerlijk gezegd. Laat ze maar lekker plezier maken...

17. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

De eerste is zojuist ook op mijn Facebook verschenen. Ik ga maar even op m'n handen zitten denk ik.

18. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik zie net ook de eerste voorbij komen in m'n newsfeed..

19. esme66

esme66 Niet meer actief

Elke keer als ik dit soort topics voorbij zie komen (en dat is steeds vaker), prijs ik mezelf zéér gelukkig -facebookloos- :D

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    iemand stuurde die naar mij toe.

Deel Deze Pagina