Oh ik zag al zoiets bij mijn broertje... Die vervolgens in een filmpje 2 flesjes bier achterover sloeg. Sip.
Ik ben het gelukkig nog niet tegengekomen op mijn fb (ik verwacht dat eerlijk gezegd ook niet van de mensen die ik op fb heb). Maar wat een onzin zeg, ik doe er in ieder geval niet aan mee.
Mooi spel hoor!: Gevaarlijk drankspel eist levens - VROUW Actueel | Het laatste vrouwennieuws [Actueel]
Het spelletje heet: binnen 24 uur een Adtje, anders krijg ik van jou een kratje. Nou ehhhhh, ik doe er niet aan mee en ben ook niet genomineerd. Ik vind het grappig dat al mijn ex-klasgenoten van de basisschool die ik uit nieuwsgierig had toegevoegd er aan mee doen en alle 'zelfgekozen' vrienden niet. Ik vind dat wel een grappig verschijnsel. Ik zou er zelf niet aan mee doen want ik drink geen alcohol. Als het nou om een glas melk of ranja zou gaan, zou ik stiekem wel mee willen doen Maar er is niemand die mij gaat nomineren - en ik ben ergens ook wel blij toe. Mijn toekomstige werkgever zou mij dan kunnen zien terwijl ik mijn glaasje melk soldaat maak, en daar iets van kunnen vinden (positief of negatief). Mijn kind mag hier best aan mee doen hoor, als het maar niet met wicky is, want dat vind ik troep. Hij 'adt' nog zo'n 5 flesjes flesvoeding per dag! Dan nomineer ik wel voor hem.
Ik ook niet. Heb het op mijn Facebook nog niet voorbij zien komen. Gelukkig. Doe er ook niet aan mee, net zo min als aan die kettingbrief-achtige dingen.
Lol een pakje Wicky de voorbode van comazuipen . Moest hier toch wel even smakelijk om lachen. Als je het niet leuk vind dan doe je er niet aan mee toch? Heb ook een nominatie. Pak er een glas water bij. Niemand die het kan ruiken toch?
De zoveelste onzin op fb. Ik heb het gelukkig nog niet veel gezien.. maar zou er ook echt niet aan mee doen.
Heb er al regelmatig een voorbij zien komen op mijn FB pagina. Vind het echt super stom, slaat echt nergens op... Jezelf zo voor schut zetten op internet. Blijft voor altijd rond circuleren op het internet. Succes met een baan vinden.
ik ben dus vandaag genomineerd mooi niet dat ik mee doe . heb ik er ook gelijk neer gezet achterlijk spel
maar dat komt dan vooral door de stunt die ze tijdens of na het drinken doen. Als je van een brug afspringt ben je gewoon dom bezig, dat heeft niet zoveel met dit spel te maken verder. toen ik op je link klikte zag ik onder het verhaaltje nog veel schokkendere dingen staan. Daar ben ik nu echt even door van de kaart. dat stomme spel dat ik weleens voorbij heb zien komen bij jochies van 20 kan me gestolen worden eerlijk gezegd. Laat ze maar lekker plezier maken...
Elke keer als ik dit soort topics voorbij zie komen (en dat is steeds vaker), prijs ik mezelf zéér gelukkig -facebookloos-