Ik word er mee dood gegooid. Mijn zus is zelfs boos dat ik niet mee wil doen. Andaag is het nieuws weer 2 doden... Stuur de mensen die mij nomineren steevast mijn atje...
Dit is ook gaaaaf Al denk ik dat ik toch niet genomineerd word aangezien ik duidelijk heb laten weten het belachelijk te vinden haha.
Wat een vreselijk dom gedoe...heb hem bij een vriend van een vriend voorbij zien komen...gelukkig nog niet bij 1 van mijn vrienden
Boos??? Serieus? Dat bewijst maar weer het denkniveau van de (meeste) mensen die er wel aan meedoen. (no offense!!!!)
Hahahhaaha deze is echt hilarisch!! Mocht iemand mij nomineren wat ik niet hoop.. dan stuur ik ook deze
Hoi dames! Gezien jullie reacties over de Neknomination ben ik wel benieuwd wat jullie vinden van ons filmpje, over deze 'hype'. http://www.dichtbij.nl/groningen/regio/artikel/3376982/filmpje-neknomination-adje-of-een-kratje-waait-over-naar-groningen.aspx
Ik hoorde het al om me heen. tot ik dus ook op mn Facebook keek dat er al veel mensen er mee bezig zijn. echt dom, stom en niet verantwoord. heb een artikel uit trouw op mijn Facebook gedeeld zodat ze kunnen zien dat ik hier dus niet aan mee doe.
Leuk is ie he Ja, ze vind dat ik me aanstel en het is voor de lol dus het kan best. Dat zij van die alcoholisten zijn...
Gelukkig nog niet gezien op mijn facebook. Wat een flauwekul zeg. En wie gaat mij verplichten om een kratje bier voor een ander te kopen? Ik heb nergens mee ingestemd dus rot lekker op!
Zag het ook bij vrienden van vrienden voorbij komen. Dacht echt dit zijn ook niet de slimste personen
Eens. FB gaat zo langzamerhand echt nergens meer over.... mensen liken het zoveeste tuinhuisje/bankstel/fiets of weet-ik-veel-wat, het zoveelste onzinnige filmpje komt voorbij, dan hebben we nog spelletjes en je-moet-je-foto voor een dag veranderen onzin... Word er een beetje moe van (en lees mijn FB dus nog maar hooguit 1x per 2 weken)