Welke dromen heb jij het komende jaar. Trouwen kindjes krijgen ander werk. Of een wens die je eens wilt laten uit komen? Zo als sommige wel weten heb ik het niet altijd even makkelijk. Mijn streven is dit jaar gelukkiger te zijn met wat ik wel hebt en niet met wat ik niet hebt en toch wil ik in 2014 gaan kijken of het mogelijk is voor mij om mijn rijbewijs te gaan halen. Dat is echt nou eens zo wens die ik in 2014 uit wil zien uit komen. En een nog moeilijker doel stoppen met roken. Wat afvallen. En proberen meer te genieten van het leven. Het is al zwaar zat toch voor heel veel mensen. Willen jullie het met mij mee wensen Dus wat zijn jullie wensen voor het komende jaar. Dan kan ik met jullie ook mee wensen. Klinkt misschien heel zwaar maar als je niks meer te wensen hebt ben je dan gelukkig? Denk het niet dus laten we gewoon haalbare wensen ( uitkiezen)
Dat de zwangerschap goed gaat .. Die was voor mezelf.. Voor de rest hier: dat alle kinderwensen mogen uitkomen
Ik droom er van op oudjaarsavond de staatsloterij te winnen en als miljonair 2014 in te gaan Maar ik wens met je mee: - Minstens 20 kilo afvallen. in 2013 niet gelukt, ben alleen maar aangekomen. - Een andere baan, het liefst zo snel mogelijk (alhoewel als ik 30 miljoen win, is dat niet nodig ) - Meer genieten en meer tijd samen met vriend en zoontje doorbrengen. Dus vaker de boel de boel te laten.
Ik wens met je mee knap! Hier weinig te wensen! Ik ben gewoon heel gelukkig! Wat pittige jaren gehad, dus ben heel dankbaar voor mijn geluk! Als ik dan toch mag wensen... Een vast contract voor mijn man ( is al jaren spannend) Dat de kindjes minder vaak ziek zijn. Afgelopen winter was het om de week raak, en hopelijk is hun weerstand nu een stuk beter. Hier wens ik met gevouwen handen
Ik heb geen grote wensen of dromen, ik wil alleen gelukkig zijn. Als mijn zoon en ik daarbij ook nog gezond zijn en ik ook nog ga afvallen ben ik tevreden.
Knap ik wens jullie het allerbeste voor 2014!! Ik wens, dat we allemaal gezond blijven hier, inclusief mijn katten. En dat ik net zo sterk blijf als afgelopen jaar, dan komt het helemaal weer goed hier.
Voor iedereen, dat alle wensen uit mogen komen!! En dat iedereen gelukkig en gezond mag blijven. Voor onszelf, een brusje voor onze zoon en in wat rustige vaarwater komen, er zijn best veel heftige dingen in onze omgeving gebeurt het laatste jaar die toch veel impact op ons hebben en je weer duidelijk maakt dat je het leven moet koesteren en genieten van elke dag!
Ik wens dat de uitslag van de operatie goed uit valt en er misschien nog een kindje mag komen. Als dat niet zo mag zijn wens ik dat het accepteren daarvan niet te zwaar zal zijn...... En ik voor ogen kan houden hoe rijk ik al ben met mijn prachtige dochter.... Want dat ben ik.....
Ik wens dat in juni ons tweede kindje gezond geboren mag worden en dat ik mag blijven werken op mijn huidige werkplek, want ondanks m'n vast contract is in tijde van crisis en reorganisatie niks zeker! (15januari krijgen we het te horen of ik op m'n huidige werkplek mag blijven of dat ik een andere functie/werkplek krijg)
Gezondheid voor mn meiden, minder ziekenhuis. Een 3e kindje. Liefde in ons gezin. Geen oorlog meer in somalie..
Ik ben blij met wat we hebben, een 3e wondertje zouden we wel eeeerg leuk vinden! Verder hoop ik dat alles gaat zoals nu! Ben een gelukkig mens!
Dat onze wens voor ons eerste kindje werkelijkheid mag worden en dat onze trouwdag een mooie dag wordt.
Dat Niké mee mag uit het ziekenhuis. Een jaar vol met liefde, vreugde en gezondheid voor ons, maar ook onze families en vrienden. En dat ik mijn studiejaar (het liefst zonder vertraging) kan afsluiten.