hier ook alweer 4 jaar lid, en nog steeds ben ik heel erg blij met het forum.. op veel vragen heb ik antwoord gekregen, alle leuke onderwerpen,vragen enzz erg leuk om te volgen.. hopen dat het nog lang blijft!
Bedankt ZP voor: * de info! * Het in contact brengen van super leuke mensen! * Invullen van mn vrije tijd
Bedankt ZP dat mijn mannetje het nog steeds met mij uithoudt.. Als ik hier niet alles kwijt kon en kon vragen was hij allang gillend weggelopen
Ik wil ook een bedankje schrijven: Wij hebben nu voor de 2de keer een hele moeilijke start met onze meiden...........deze keer nog erger als de eerste keer. Dank zij de contacten die ik hier heb kan ik het allemaal veel makkelijker aan. En ik vind het ook heel fijn om mijn ervaringen te delen met anderen en steun aan anderen te kunnen geven. Ik heb hier echt vriendschappen gevonden! Bedankt hier voor
Ik keek voor het eerst op deze site om ervaringen te lezen voor mijn werk die ik kon gebruiken als tips al voor ik ook maar gedacht had aan het krijgen van kindjes...Heb super veel aan jullie ervaringen gehad en toen ik zwanger was genoten van alle gesprekken met mede zwangere meiden waar een aantal leuke vrienschappen zijn uit ontstaan Alleen een beetje jammer dat het verslavend is...
Bedankt voor al het geleerde over MMM, zwangerschap, babytijd, peutertijd etc. en fijn dat ik ook wat te doen heb als manlief weer eens voetbal kijkt...
Wat een goed idee!! Bedankt voor een plek waar ik mijn gevoelens kwijt kan rond de spannende periode van zwanger worden. Door zp heb ik een paar meiden ontmoet die in hetzelfde schuitje zitten en met dezelfde onzekerheden. Door ZP weet ik dat ik niet de enige ben die niet in de eerste paar rondes zwanger raakt, dus dat neemt al wat onzekerheid weg. En als ik me rot voel, zijn er altijd wat lieve woorden.
Bedankt, omdat ik hier een groepje meiden trof die ook zulke extreem slechte slapers hadden en we eindeloos tegen elkaar konden klagen en elkaar konden steunen op de zware momenten. Zonder ZP was ik daar niet doorheen gekomen, want mensen in j omgeving die niet weten waar je doorheen gaat met een huilbaby, zijn je geklaag gauw zat helaas
Bedankt zp, door mijn verslaving op deze site kom ik niet snel toe aan andere dingen. Zit echt aan de bank geplakt af en toe.
bedankt voor mijn verslaving hier hahahaha... Ik vindt dit een superforum en altijd fijn om je verhaal kwijt te kunnen omdat iedereen hier je begrijpt!
"all of the above" Nee tis hier leuk. Ervaringen delen, begrip vinden bij elkaar en allerlei tips delen. BEDANKT!
Bedankt om mijn bedrust wat draaglijk te houden door elke dag eens een kijkje te kunnen komen nemen !