bedankt zwangerschapspagina want....

Discussie in 'De lounge' gestart door moontje2008, 22 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Bedankt ZP:

- voor de praktische tips
    - voor de mede-zenuwlijers die op een streep zaten te wachten (echt niemand begrijpt het als je er niet zelf doorheen gaat... zelfs ik begrijp het nu niet meer)
    - voor de meiden uit het verder kijken na miskraam topic: dat hielp!
    - voor de meiden die me er aan herinneren dat ik vaker dan eens in de 3 maanden mijn wc moet schoonmaken.
    - voor de meiden die me er aan herinneren dat het geen ramp is als je huis toch een beetje een troepje is ;)
    - bedankt voor de meiden die me eraan herinneren met beide beentjes op de grond te blijven staan.
    -etc., etc., etc.

2. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    ...bedankt voor alle meiden die klaarstaan met tips en adviezen. Nu ik inmiddels 2 kindjes heb geef ik inmiddels ook adviezen ipv dat ik ze alleen maar vraag.

....bedankt voor de December 2009 mama's! Zo'n leuke club meiden waar we regelmatig mee meeten.

3. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ik kwam op deze site via een forumvriendin die ook op een ander forum zat. Dat forum was veranderd en zo ongemakkelijk in gebruik geworden dat ik hier naartoe ben verhuisd!

En ik kwam nergens anders meer!
    Helemaal toen ik de MMM kwam, kon ik hier zo ontzettend goed mijn verhaal kwijt en heb ik zoveel lieve schatten leren kennen! Ze weten precies hoe het is (was) en hoe het voelde en wat je wel en juist niet wilde horen!
    Ik zou ze niet meer kunnen missen!!!!

Deel Deze Pagina