hallo ik heb even een vraag sinds ik gestopt ben met de pil ( dat is nu ongeveer 2/3 maanden ) heb ik een hele opgeblazen '' dikke bolle'' buik gekregen tijdens het eten zit me buik ooit in de weg, enals ik op de bank zit en moet voorover bukken om iets te pakken, heb ik een raar gevoel in de buik, niet pijnlijk, ik ben verder niet echt aangekomen, maar het is echt me buik, ik heb ook geen last van me darmen, heeft iemand dit ook? of weet iemand wat dit is? nu moet ik naar me werk, mag ik weer op kantoor zitten een paar uur zitten ) dus das ook niet zo'n pretje ik hoop op reacties
Dit heb ik ook! Niet de hele dag door, maar wel een paar uur per dag. Heb ook 2 nachten steken gehad, maar denk dat het iets anders is. Heb mijn NOD pas over 1.5 week en net mijn ei gehad. ?
hoi ik heb hier ook vaak last van sinds ik gestopt ben met de pil. ik heb ook vaak buikpijn en ook soms misselijk. s' avonds het ik er het meeste last van, en als ik bijna ongi word, heb jij dit ook? ben er ook al mee naar de HA geweest maar weten nog niet wat het is. Groetjes
Ik heb dit ook gehad de eerste 3 maanden nadat ik met de pil was gestopt. Daarna werd mn buik weer wat rustiger.
Hoi meiden, Ook bij mij heel herkenbaar.....jan gestopt met de pil en heb ook steeds een opgeblazen gevoel en vooral ook elke dag met vlagen misselijk.(in de avond meer last ervan)Ik ben in feb ook maar kort ongi geweest.Ik gooi t maar op ontpillen.... Succes allemaal en zal voor jullie duimen.x