Hallo meiden. Hebben julie dat ook dat de zin in sex weg is? Ik ben nog pril zwanger en heb gelezen dat het heel normaal is dat de zin weg gaat ook door dat je zo moe kan zijn in de eerste 3 maanden en moe ben ik zeker. julie mogen best weten dat ik normaal gek ben op sex maar als ik er aan denk dat we sex gaan hebben word ik al moe. Voor mijn vriend vind ik het niet zo leuk want die heeft soms wel zin maar hij legt zich er heel lief bij neer en zegt dat het wel weer komt. Lekker tegen elkaar aan kruipen en knuffelen vind ik wel erg fijn. Ook voel ik mij wat naar en kan wel de hele dag huilen wat ik normaliter niet heb. Ik voel mij wel vaker wat minder lekker in mijn vel zoals ieder mens maar huilen of mega emotioneel heb ik dan niet. Als ik een mooi nummer op de radio hoor kan ik al gaan huilen of als ik een klein lief babytje zie komen de tranen ook hoor geen probleem. Zullen de hormonen wel zijn he? En ik voel mij al de hele dag vervelend in mijn buik alsof ik moet overgeven maar dat gebeurt niet. Hopelijk komt mijn vriend snel naar huis kan ik weer even lekker knuffelen en fijn samen zijn. Ik kan er ook wel positief tegen aan kijken hoor want met het zwanger zijn gaat het dan wel allemaal goed Ik moest het even van mij af schrijven hoor. Bedankt voor julie aandacht voor wie dit leest. Doei Teddy.
Ach die hormomen ook! Heb er ook last van hoor. Nog steeds. En die zin in sex is bij mij nog steeds niet terug, terwijl mijn vriend hoopte dat ik na de 4 maanden enorme zin zou krijgen. Helaas gaat die vlieger hier niet op. Sterkte met al die rondvliegende hormonen.
Ik heb al vanaf het begin geen zin in sex meer. Ik dacht dat het na de eerste 3 of 4 maanden beter ging gaan maar dat is dus niet zo. Ben 3 maanden supermisselijk geweest en nu door bekkeninstabiliteit en harde buiken doet het teveel pijn. Soms gaat het de eerste 10 min goed maar daarna komt de pijn... Maar goed dat mijn man veel geduld heeft en hij nu met slechts een paar keer per maand nog tevreden is Nog een paar maandjes doorbijten!
Ja die hormonen....en dan denk je, oh leuk zwanger. Nouja het hoord er nou eenmaal bij. Ik had in het begin ook niet veel zin. Naar 3 a 4 maanden werd dat toch wel heel anders Mijn mannetje weet niet wat hem overkomt, haha. Heb wel bekkeninstabiliteit, dus dan is de zin soms wat minder door de pijn. Ik hoop voor je dat je zin ook weer terug komt. Als je man er maar begrip voor heeft, dat is wel zo prettig. Suc-6
Nou Teddy, alles wat jij aangeeft heb ik ook last van hoor. Dus het hoort er allemaal bij en inderdaad ik ga er ook vanuit dat dat de hormoontjes zijn.... Je (en je mannetje) moet ook voelen en weten dat je zwanger bent he, hihi. Zin in sex heb ik al lang niet meer, dat vind mijn vriend wel jammer, maar goed, hij legt zich er wel bij neer. Ik verwen hem gewoon op een andere manier. Ook kan ik soms de hele dag wel huilen, tis dat ik aan het werk ben en dus afgeleid wordt, maar pffff, die hormonen! En ook dat vervelende gevoel wat je in je buik hebt, dat heb ik ook. Ik heb nog niet overgegeven en dat zal denk ik ook niet meer gebeuren. Maar het voelt gewoon zo 'raar' in mijn buik. Anders dan anders zeg maar. Ach, het hoort er allemaal bij joh. Gaat wel weer over, we weten waar we dit voor over hebben toch! Groetjes Miep
Gelukkig Miep dat er nog iemand is die mij herkend met mijn hormoon probleempjes. Ik gun je het natuurlijk ook niet hoor maar inderdaad het hoort er bij denk ik. En ja we weten waar we het voor doen,voor een mooi lief klein mensje straks. Ik ga lid worden van moeders voor moeders dus ga nu even kijken op internet. Doei Teddy.