Namens zus! Wie wil pendelen? R 01-02-1979 Hoop dat het hier goed staat??? Ik hoor het graag meiden, ze is zo benieuwd. groetjes.
Hoi Saskia, Helaas werkt het niet zo. Je moet de topics in de gaten houden van de dames die pendelen. Als ze pendelen zetten ze er duidelijk neer tussen welke tijden ze pendelen. Vaak moet je ook een poosje al lid zijn. Als je de topics in de gaten houdt kan je dus precies zien wanneer je die dames een priveberichtje kan sturen. Omdat er zoveel pendelaanvragen zijn, zoeken de pendelaars niet zelf mensen om te pendelen zoals via jouw berichtje. Je moet helaas echt opzoek naar hun. Anders redden ze het helemaal niet meer In dat priveberichtje zet je je volledige naam, geboortedatum en je vraag. Succes! Groetjes Evi
Oke dank je wel voor je reactie. Dan zal ik daar op zoek gaan. Dit topic mag dan wel weg. Groeten Saskia
He Saskia, Ik zie toevallig dat Angel78 tot 15:00 pendels aanneemt. Hoop dat je dit nog leest. Kan je haar nog mooi een priveberichtje sturen. Succes!