Beste luier voor nacht?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Metire, 3 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metire

Metire Niet meer actief

2e vraag van de dag:

Mijn zoontje drinkt veel en heeft daarom erg regelmatig 's nachts een overlopende luier en wordt daarvan natuurlijk wakker. sneu zo'n heel nat kindje!

ik gebruik pampers baby dry of active fit, hij slaapt op zijn buik en ik heb ze ook al eens omgedraaid om te kijken of dat werkt maar zonder succes. hem voor bedtijd niet te drinken geven gaat niet want dan heeft de arme jongen dorst en dat laat hij dan duidelijk weten. ik verschoon hem voor het laatst als hij al in slaap is gevallen om hem een zo'n droog mogelijke start te geven.

heeft iemand hier ervaring mee en hoe heb je het toen opgelost?

2. sepherine

sepherine Niet meer actief

hier ook doorlekking met pampers
    en bij kruidvat luiers heb ik dit niet meer ,
    zowel bij zoon als dochter niet , beide ook buikslapers
    (dochter is 2jaar , zoon is 1 jaar)

3. Metire

Metire Niet meer actief

Dan maar eens de kruidvat luiers proberen, is daar maar 1 soort van? is wel voordeliger geloof ik, zou ook mooi meegenomen zijn :)

4. sepherine

sepherine Niet meer actief

ja denk wel dat er maar 1 soort is , de grote pakken kosten maar 12 euro ofzo

5. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Hier twee buikslapers en ik zweer bij Babylove. Dit is het eigen merk van de DM, een Duitse drogisterijketen. Een keer per twee/drie maanden rijden we naar Duitsland (ruim half uurtje rijden) en slaan we een aantal dozen in.

6. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Hier eerst ook steeds alles nat met een buikslaper. Nu doen we de voorkant van de luier extra hoog en de rand naar binnen vouwen en sinds dat we dat doen is hij niet meer nat wakker geworden. Wij gebruiken de babydry maat 4+.

7. Veertje87

Veertje87 Bekend lid

16 jan 2013
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier kruidvat of etos beide voor een buikslaper en die werken echt goed!

8. XmoniqueX

XmoniqueX Bekend lid

1 jan 2011
    945
    0
    0
    Uden
    Buikslaper, langslaper en er wordt juist 's nachts veel geplast. Wij hebben kruitvat en dan vaak maatje groter dan de dag luier

9. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Een maat te groot en een extra inlegluier. Dat zijn een soort kraamverband. We hebben zelfs een tijd 2 inlegluiers moeten gebruiken.

10. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Overdag bij dochter pampers maat 5 en 's nachts etos maat 6. Etos heeft niet die gekke gel erin die pampers heeft, voelt veel steviger aan 's ochtends. Mn dochter heeft nl al meerdere malen haar pamper 's ochtends geexplodeerd als ze ging spelen of ging zitten en dan dr bed uit schoof op die bolvolle luier, al de inhoud eruit, overal gel balletjes. Met etos heb ik nog nooit problemen gehad in de nacht.

11. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Kruidvat luiers en dan een maatje groter dan overdag.

12. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Pampers Easy Up werkt hier het allerbeste.
    Heb heeeel veel luiers uitgeprobeerd voor de nacht en ook veel verschillende maten, maar door alles lekte ze heen en dat zorgde voor veel onderbroken nachten.
    Maar sinds we de Easy Up broekjes gebruiken slaapt ze weer de hele nacht door en blijft ze droog.

Inlegverband zoals tenalady werkte hier ook 2 nachten goed, maar toen kreeg ze uitslag en een schimmel. Waarschijnlijk doordat het toch van ander materiaal gemaakt is.

Overdag doet ze het trouwens prima met de luiers van Kruidvat.

13. Metire

Metire Niet meer actief

Ja bah dat met die balletjes heb ik ook al eens gehad, moest toen met mn slaapdronken ogen 3x kijken voordat ik door had dat het uit zijn luier kwam! Haha vies spul..

14. Metire

Metire Niet meer actief

Ik heb de kruidvat luiers gehaald vandaag, kijken ofndat beter gaat. Anders ga ik de andere opties checken :) ik geef niet op, wil heel graag weer eens wat nachten doorslapen.. ;)

15. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0
    aldi luiers!!!!!!!!! nog nooit lekkage gehad

hier ook een buikslaper en enorme nachtplasser. 's morgens weegt die bijna 1 kilo meer door die luier :D

(kruidvat en pampers lekken door)

16. Metire

Metire Niet meer actief

Met een kruidvat luier is hij droog gebleven vanacht! nog niet doorgeslapen maar van een overloop luier wordt hij in ieder geval niet meer wakker :)

17. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    bij onze zoon (ook enorme drinker, plasser en buikslaper) bleek na veel testen ook dat de kruitvat luiers en idd een maatje groter de nacht wel redden!
    en zie dat het bij jou ook succes had, top! scheeldt een hoop he hahaha

18. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Kruidvat luiers zijn erg goed! :)

19. Metire

Metire Niet meer actief

klopt! helemaal niet vervelend ;) mijn zoontje zat wel te friemelen dat het anders voelde volgens mij, maar hopelijk went hij eraan!

20. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Wij hebben een tijd Pampers baby dry gebruikt voor de nacht. Werkte prima! Overdag heeft hij Etos luiers.

Deel Deze Pagina