Wij wonen in een flatwoning op de benedenverdieping. Toch is het zo, dat zowel de schuur (in de kelder) als de woning niet op gelijke hoogte met de straat zijn. We moeten dus altijd één trapje op/af om van buiten in de schuur of in huis te komen. Nu vraag ik me af hoe ik dat straks moet gaan doen als ik bijvoorbeeld boodschappen wil gaan doen met de kleine en de kinderwagen als ik alleen thuis ben. Eerst de kinderwagen buiten zetten, en dan binnen de kleine gaan halen? Hoe doen jullie dat? En waar staat bij jullie de kinderwagen als je er niet mee op pad bent? In de schuur of in huis? De kinderwagen staat nu trouwens nog in de babykamer, en daar kan hij in principe prima blijven staan. Maar in de schuur is er natuurlijk wel meer ruimte. Ik hoor graag ervaringen/tips van mensen die ook in een flat wonen. Ben erg benieuwd hoe jullie dat doen... Alvast bedankt!
wat je kunt doen is een draagzak mee nemen is de mand van je kinderwagen en als je dan thuis bent kun je je kleine daar in doen, de wandelwagen inklappen, even naar beneden dragen (als hij niet te zwaar en te groot is) en dan naar je flat toe . ik heb het geluk dat mijn berging gelijk vloers is maar zo doet een vriendin van mijn het
Ik woon ook op de eerste verdieping. Toen mijn dochtertje nog in de wandelwagenbak lag tilde ik die eraf en nam die mee ophoog. Ik heb er wel bij de aanschaf op gelet dat de wandelwagenbak makkelijk op en af de wandelwagen is te klikken, en de wagen lichtgewicht is. Daarom hebben wij voor de bugaboo gekozen. Het werkte prima !
Hier helemaal drama. Ik woon op 9 hoog en de lift is continue stuk. Ik kan naar een andere flat lopen om daar de lift te pakken, maar alsnog moet ik 4 trappen af met kinderwagen om daar te komen. Want wie/wat breng je eerst, je kind of de wagen? Wij gaan zeer snel verhuizen, want als je vriend aan het werk is en je moet naar het CB kom je regelrecht telaat. Aan de draagzak had ik niet gedacht Lovewinnie, die ga ik onthouden!
Is een optie, maar Joey slaapt vaak wanneer we thuiskomen en dan laat ik zijn slaapje gewoon verder doen in de reiswieg. Bovendien is er ook een trap naar de box dus word het alsnog sjouwen hhiihi