nog 35 dagen en dan gaan we naar Ootenrijk. Wij verblijven op een camping vlakbij salzburg. heeft iemand nog leuke tips om te gaan doen met 3 jongens (9, 6 en 4 jaar oud)? We vinden van alles leuk, kabelbaan, wandelen, dierentuin... het zijn 3 actieve jongens,, ben benieuwd
Salzburg in gaat een soort tramachtig ding naar burcht erg grappig. Verder waren wij daar niet. Maar in oostenrijk is zat te beleven als je je goed inleest. Silvermijn in schwaz vonden wij ook leuk. Niet voor mensen met claustrofobie Swarovski kan ik niet aanbevelen das echt saai. Krimml watervallen net zo. Bespaar je die moeite. Dikke mensenmassas voor een waterval. Als het te rijden is kan ik hexenwasser in söll aanbevelen en alpinolino in westendorf. Wij zijn er extra een uur voor gereden afgelopen wk. Kids zijn er gek op. Onze zijn 8 en 11.
Wij hebben de SalzburgerLand Card gehad, daar krijg je een boekje bij met allemaal leuke dingen erin, ‘gratis’ of met hoge korting. (Is natuurlijk niet echt gratis, want de kaart koop je). Daar staan heel veel zwembaden in, erlebniskastelen, kabelbanen etc. Wij deden daar elke dag een activiteit of twee mee. Maar het gebied is zo groot, dat ik biet één, twee, drie tips heb. Ja Salzburg zelf is een superleuke stad met genoeg te zien en te beleven, maar de omgeving is net zo leuk.