Bij mij komt wel alles in de hoes terrecht maar is het wel droog. Misschien is de capaciteit van mn droger hoger dan de wasmachine waardoor er niet teveel inkomt? Moet droger wel op droogste programma. Of het ligt aan combi van stoffen met erg verschillende droogtijd?
Ik vouw mijn overtrekken op en dan doe ik ze in de droger en het werkt ook. De rest kun je gewoon in de droger proppen.
Ik doe ook het overtrek apart van de hoezen, en ik doe er een wasbal (heet dat zo?) bij in. 2 keer een korter programma en alles is droog.
Ik doe alleen nog matrashoes en kussenhoezen erin, en mini-dekbedovertrekje van dochters bedje. Grote dekbedovertrek hang ik gewoon over het droogrek, na een dagje droog. Geen ergernis, geen gedoe en ook geen kreukels!
Ik hang het niet meer over de deuren omdat we opdekdeuren hebben en het vocht nu dus in de deuren trekt waardoor deze zich dus simpelweg langzaam volzuigen met vocht. (tja en 4 nieuwe deuren is toch ook wel weer een dure bezigheid.) Ga gewoon maar even spelen met de verschillende droog programma's en dan inderdaad de dekken van de lakens scheiden.