beddegoed in de droger

Discussie in 'De lounge' gestart door pluk, 11 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Bij mij komt wel alles in de hoes terrecht maar is het wel droog. Misschien is de capaciteit van mn droger hoger dan de wasmachine waardoor er niet teveel inkomt? Moet droger wel op droogste programma.
    Of het ligt aan combi van stoffen met erg verschillende droogtijd?

2. girlwithredhair

girlwithredhair Actief lid

9 mrt 2013
    260
    0
    0
    013
    Inderdaad, elastiekje om de open onderkant. Werkt perfect!

3. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ik vouw mijn overtrekken op en dan doe ik ze in de droger en het werkt ook. De rest kun je gewoon in de droger proppen.

4. LoveShineALight

LoveShineALight Fanatiek lid

16 feb 2014
    1.217
    116
    63
    Ik doe ook het overtrek apart van de hoezen, en ik doe er een wasbal (heet dat zo?) bij in. 2 keer een korter programma en alles is droog.

5. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik doe alleen nog matrashoes en kussenhoezen erin, en mini-dekbedovertrekje van dochters bedje. Grote dekbedovertrek hang ik gewoon over het droogrek, na een dagje droog. Geen ergernis, geen gedoe en ook geen kreukels!

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Waarom hang je het niet gewoon over een deur ofzo? Beddengoed is met een paar uur droog.

7. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Ik hang het niet meer over de deuren omdat we opdekdeuren hebben en het vocht nu dus in de deuren trekt waardoor deze zich dus simpelweg langzaam volzuigen met vocht. (tja en 4 nieuwe deuren is toch ook wel weer een dure bezigheid.)

Ga gewoon maar even spelen met de verschillende droog programma's en dan inderdaad de dekken van de lakens scheiden.

Deel Deze Pagina