Hoe kan ik handig een Kidsriver babybadje legen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Lappie, 22 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    #1 Lappie, 22 okt 2013
    Laatst bewerkt: 22 okt 2013
    Ik heb dus een Kidsriver badje met standaard gekocht.
    Niet nagedacht over het legen van het badje.
    Het badje kan in de badkamer staan, naast het grote bad.
    Maar nu, het legen. Ik was op zoek naar een badslang maar kan deze dus niet vinden van Kidsriver. Vraag me af of deze er wel is.

Is er iemand die ook een Kidsriver badje heeft? Hoe lossen jullie dit 'probleem' op?
    Wie heeft er tips om het badje handig te kunnen legen?

In het uiterste geval zet ik een maatbeker in de badkamer om het water eruit te scheppen totdat het badje te tillen is om leeg te gooien in het grote bad. Maar ja, handig is het natuurlijk niet.
    Maar vind het ook zonde om nu een heel ander badje te moeten aanschaffen.
    Wie oh wie heeft voor mij de oplossing??

2. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Er zit een stopje in dat bad toch? Emmer eronder en leeg maken? Past het badje soms in je bad/douche incl standaard? Dan hoef je alleen t stopje te verwijderen

3. Janna

Janna Fanatiek lid

Wij hebben een afwasteil. Deze gebruikten we om onze dochter te wassen op de commode toen ze nog een baby was. We gebruiken hem echter ook altijd om het badje leeg te scheppen. Gaat een stuk sneller dan een maatbeker! En zo'n teiltje moet je eigenlijk toch al hebben.

(Ik heb wel gewoon een badslang bij mijn badje, maar die mag ik niet gebruiken van mijn man. Hij wil niet dat ik de stop er uit haal, want "hoe vaker je zo'n stop eruit haalt, hoe sneller hij lam wordt en gaat lekken," aldus mijn man. ;) Vandaar deze oplossing.)

4. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    wij hebben er een luieremmer bij.
    als het badje leg moet is het stop eruit trekken zodat het water in de emmer stroomt.

we kunnen wel een slang bestellen maar lijkt me nogal een gedoe

5. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Met een kleine emmer eerst een beetje leegscheppen, en dan kan je hem zo omkiepen en leeggooien....
    (na meerdere keren proberen kan je het ook zonder emmertje meteen leegkiepen)

Of de stop eruit en laten leeglopen in een emmer
    (spettert wel veel)

6. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Waarvoor moet je zo´n teiltje hebben dan?
    Ik heb ook nog nooit van een lamme stop gehoord.
    Ik raak ze soms wel eens kwijt op 1 of andere manier..;) en dan haal ik gratis een nieuwe bij de hema terwijl ik daar niet eens een badje heb gekocht. Hebben ze achter de kassa liggen.

7. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

24 feb 2012
    1.286
    9
    38
    Vrouw
    Ik kap het badje gewoon leeg in ons groot bad.

Het badje staat op de staander naast ons bad, het staat er dwars naast. Ik houd dan het badje een beetje scheef, zo giet ik het water eruit. Gaat best, het is niet zo enorm zwaar.

Deel Deze Pagina