Hoi allemaal, wij willen graag naar disneyland parijs in de kerstvakantie alleen lees ik overal dat de bedden zo klein zijn om in te slapen? wat is jullie ervaring hierin? Het klinkt mij niet heel comfortabel namelijk..Ik lees ook veel dat het kamers zijn met 2 x een 2 persoonsbed. hoe doen jullie dat met kleine kinderen? vinden ze het niet vervelend om in 1 bed te slapen en slapen ze dan wel?
Mijn ervaring is van heeeeel lang geleden, maar mijn zus en ik hebben prima in een bed geslapen en mijn neefjes samen ook.
Wij zaten in oktober in Cheyenne, we hadden een kamer met een tweepersoons bed en een uitschuif bedbank. De kinderen hebben op de bedbank geslapen, was niet zo hoog en lekker ruim voor de twee kinderen. Het tweepersoonsbed was niet enorm, maar groot genoeg hoor. Fijn beddegoed en een frisse kamer, niet bedompt.
Wij hebben in santa fe en de davey crocket gezeten. Bedden waren echt ruim genoeg. Wij doen dan 1 kind met vader 1 kind met moeder.
Wij hebben alleen in newport bay geslapen, inderdaad 2x 2persoonsbed. Ruim is anders , voor kinderen prima.
Na een lange en vermoeiende dag in die parken maakt dat weinig meer uit. Maar de bedden waren echt prima hoor. En je hebt familiekamers. Dan is er 1 groot bed en vaak 2 losse bedden of een stapelbed.
Ja met kind zijn die bedden ruim genoeg, ik vond het samen met m’n man wel krap, maar wij hebben thuis een bed van 2-2:10 dus dan is een ander bed al snel krap
ok bedankt voor jullie reacties! ik denk inderdaad dat we dan maar samen elk met 1 kind in een bed gaan liggen goeie tip!
Wij verbleven in het new port bay hotel, in een compass club kamer. Waren 2 tweepersoons bedden. Vond het echt niet krap.
In hotel Cheyenne hebben ze een stapelbed voor de kinderen. Ik vind de bedden ook net te krap maar voor die paar dagen lukt het wel. Je bent vaak toch erg moe. Al schijnt in de Davy Crockett de bedden wel echt te krap te zijn.
Hotel Cheynne, 2 persoons bed en stapelbed Hotel Sequoia Lodge, 2 x een 2 persoons bed Het Disneyland hotel, 2 x een 2 persoons bed Volgens mij zijn de bedden 140 breed maar ik heb nooit echt het idee gehad van te klein. Maar misschien te moe geweest om het op te merken