Deze beer is van mijn zoontje ..echter heb geen idee waar ik hem kan verkrijgen .... zal graag een reserve willen...
Nee ik zat ook al te zoeken, hmmm lastig zeg! Komt hij niet bij de action vandaan? Daar heb ik ook zulke beren zien liggen.
Geen idee, ik heb hem dus 3 jaar gekregen van iemand in mijn kraamperiode maar meeste zeggen nee niet van mij.. Ik heb daarin een redelijk goed geheugen wat enz ik krijg maar door omstandigheden weet ik dit gewoon niet meer. Beer gaat kapot en begint dus te slijten. Dus ik dacht ga het hier proberen.
hahaha , nou heb ik toch heel wat afgezocht op internet. ijsberen , grijze beer , grijze ijsbeer ijsbeer knuffel en nu tik ik in grijze beer en hij komt ook te voorschijn !! me happie ik ga er mee aan de slag.
haha, idd. Ik heb gewoon grijze beer ingetikt en daar was ie al. Maar dat is nu natuurlijk wel geluk hebben, want hij is verder echt niet te vinden volgens mij. Heel veel succes en ik hoop dat hij er nog is.
Hihihi als het deze beer is dan is hij vast naar de kapper geweest... Verder lijkt hij er erg veel op! Succes met zoeken verder!