Er zijn meerdere topics over het grote bed. Ik wil Milan ook binnenkort naar een groot bed doen. Wat ik me alleen afvraag. Gebruiken jullie al kussens? Mag het al, kan het al, wat is de functie? Ik denk zelf eigenlijk dat het nog niet nodig is, vanaf wanneer zou het wel nodig zijn?
Ik doe straks wel een klein peuter kussen. Isabella die doet nu vaak een knuffel onder haar hoofd dus ik denk dat ze dat dus lekker vindt liggen.
Joris heeft zo'n peuterkussen van de ikea, heel dun kussentje. Hij vroeg toen zelf om een kussen, net als mama wilde hij ook een kussen. Toen dus naar de ikea gegaan en een kussen gehaald. Hij was toen bijna 2 en slaapt dus sinsdien ook op zijn kussen.
Normaal is een kussen ergens tussen de 2 en 4 jaar. Hier ook met de 2e verjaardag, want hij sliep regelmatig op een knuffel. Net zoals de andere kids hier dus.. maar het moet niet, het is ook goed om zonder kussen te slapen totdat hij er behoefte aan heeft.
Hier een peuterkussen (zo'n dun geval) van de hema, ook Kylian begon zijn knuffels onders zijn hoofd te leggen Groetjes Antia
Hier geen kussen. Ik las ooit ergens dat het beter was van niet (maar weet de reden niet meer). Ik gebruik zelf ook geen kussen en mijn peuter vraagt er niet naar.
wij hebben youame een kussen gegeven nadat ze steeds een kussen wou als ze op de bank of op bed ging liggen dat was pas met 2 1/2 jaar