Ik wil voor mijn dochtertje naamstickers bestellen van goedgemerkt, lijkt me erg handig straks op haar spulletjes die mee gaan naar de peuterspeelzaal waar ze na de zomer heengaat. Maar ik vind die pakketjes zo groot! Wat moet ik nou met 30 stickers? En dan zou ik nog apart een setje instrijklabels moeten kopen voor op kleding. Dus vandaar mijn vraag; blijven de stickers ook goed zitten op een jasje, rugtas en bijv laarsjes? Dan zou ik nl alleen een setje naamstickers hoeven te bestellen.
Nee, zeker niet op een jas of tas. Aan de binnenkant van de schoen blijven ze wel zitten, maar vervagen ze snel. Voor flessen, drinkbekers, broodtrommels zijn ze echt ideaal. Is het echt nodig om een jas en tas te merken? Jas herkennen de kindjes vaak zelf wel (en bij ons hangen de namen bij de kapstok). Tas gewoon met permanent marker erop schrijven, net zo makkelijk.
Ik snap wat je bedoelt. De setjes zijn inderdaad best groot. Ik doe al jaaaaren met het eerste setje van mijn dochter. Maar op zich wel handig dat je zo altijd naamstickers in voorraad hebt. De naamstickers voor op de beker / broodtrommel kun je inderdaad ook wel op een tas plakken (mijn dochter heeft een tas met een plastic voorvakje - daar heb ik hem op geplakt). Op plastic regenlaarsjes moet ook wel lukken. Maar op een jasje en andere kleding zou ik niet doen. Daarvoor kun je beter de kledingstickers gebruiken. Ik heb hier trouwens nog een kortingscode (20%) liggen die geldig is t/m 3 juli. Als je hem kunt gebruiken, stuur me dan maar een pb.
Ik vond de setjes ook groot maar toch heb je stiekem meer nodig dan je denkt: bord, beker, mes, vork voor het kerstontbijt kost je bijv al 4 stickers. En ze hoeven niet binnen 1 schooljaar op
Ik heb ze ook. Ook strijklabels en speciale plakkers die je over de naamsticker in de schoenen plakt. Zo'n combi-pakket gedaan. Moet wel zeggen dat ik dat voor de oudste nu wel héél makkelijk vind, die gaat naar het SO. Heb net voor de jongste alleen naamstickers besteld. Was voor de tweede de rest ook niet nodig op de psz.
Ik gebruik de stickers ook op het tasje (plastic voorkant) dat gaat perfect. In de jas plak ik hem op het etiket of bovenin de jas en dat wil ook prima, alleen met wassen gaat hij eraf. Regenlaarsjes lijkt me ook prima kunnen. Ik zou geen aparte kledinglabels bestellen, ik heb ze iig nooit gemist of nodig gehad.
Bedankt voor jullie reacties! Ik denk dat ik idd alleen een pakketje naamstickers bestel. Hier op de psz vragen ze wel om een naam op alle spulletje, ook jas en tas, maar als die er dan een keer afgaan heb ik wel wat reserve
Ik had wel strijklabels, blijven tenminste zitten als je de kleding wast. De eerste week was al haar kleding en beker al kwijt, ik was blij dat t erop zat.