Ik vroeg me af of je de slaapzak die bij de Joolz day hoort ook in de reiswieg kunt gebruiken. Hij hoort volgens mij bij het zitgedeelte en niet bij de reiswieg, maar ik weet het niet zeker. Het leek me wel handig om de kleine man bij koud weer lekker in te kunnen pakken in de slaapzak, maar is dat wel veilig? Ik ben benieuwd hoe anderen hem gebruiken!
Nee, hij is inderdaad niet bedoeld om in de reiswieg te gebruiken. Zou zelf bang zijn voor warmtestuwing. Wij hebben haar (in de winter) een gevoerd vestje aangedaan en een wiegdeken met lakentje gebruikt, dat was ook als het vroor warm genoeg. Straks gebruiken we hem wel in de wandelwageninzet als het kouder wordt .
Nee, is absoluut niet voor de reiswieg. Veel te warm. Is echt voor in de wandelwageninzet en nog alleen voor zeeeeer koude vriesdagen. Voor gewone koude dagen vind ik hem zelfs nog veel te warm. Zou in de reiswieg gewoonvestje doen met daarover lakentje en wiegdeken. Daarover nog het dekje van de wagenbak. Warm zat. En kan je altijd nog wat uit doen of weg halen als het te warm blijkt te zijn
Nee hoor niet voor in de reiswieg! Ik heb een winterbaby gehad en een zomerbaby die in de winter ook nog in de reiswieg lag. Ik legde bij mn dochter wel een wikkeldeken in de reiswieg, daarop mn dochter en toegedekt met een katoenen deken. Dan de wikkeldeken dicht, evt bij heel veel kou ( -15 in de weken dat ze geboren was, ze sliep vaak buiten in de wagen ) nog 1 of 2 katoen of wollen dekens erop en dan het dekje dicht ritsen. Zoon legde ik met 2 katoenen dekens te slapen en dan de rits dicht buiten. Binnen altijd de rits open en de kap naar beneden ivm ventilatie.
Wij hebben de voetenzak er wel in gelegd toen we met -15 in duitsland waren, zo lag ze heerlijk warm! Maar hier in NL is het wel warm