Beddengoed

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Lootje, 4 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lootje

Lootje Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.498
    598
    113
    Hoi!

Er zijn vast al tig topics over geweest, maar ik kon zo gauw geen recente vinden. Dit weekend gaan we een peuterbedje aanschaffen voor ons zoontje en ik ben nu op zoek naar stoer beddengoed.
    Heeft iemand tips waar je leuk beddengoed kan halen, bij voorkeur online en als het even kan niet te duur, maar liefst ook niet te standaard. :D

Ben benieuwd naar jullie tips!

2. MiekF

MiekF Actief lid

5 dec 2011
    209
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben zelf ook op zoek naar leuk beddengoed maar dan voor een meisje ;) zal dit topic dus ook volgen voor tips. Zelf ben ik tot nog toe uitgekomen bij Hema, Leenbakker en Jysk. Ik geloof wel dat die in de winkel zelf meer assortiment hebben maar er is ook wel wat online. En het is leuk en betaalbaar beddengoed.

3. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
  4. flippo

flippo Actief lid

3 dec 2010
    396
    5
    18
    NULL
    NULL
    wat voor dekbed kopen jullie voor je peuter? Moet dat dunner zijn dan waar we als volwassenen onderliggen? Er zijn zoveel verschillende soorten wat dikte en warmte betreft.

Wie heeft raad?

5. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ik vind het beddengoed bij IKEA eigenlijk best heel leuk :). Wij hebben hier twee beddensets van die mn dochter zelf heeft uitgekozen en ze vind ze hartstikke mooi. Ze heeft het altijd over haar "uilenbedje".

6. Mini Shopaholic

Mini Shopaholic Niet meer actief

Ik vind die van de Ikea super saai. Ik heb er 1 gekocht voor er bij en de kwalteit is ook ruk. Heb er ook 1 van lief lifestyle en die blijft veel mooier.

Is het voor een jongen TS. Dan vind ik deze echt super

Dekbedset Daan

Dekbedset Lars

7. Lootje

Lootje Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.498
    598
    113
    Bedankt voor alle reacties! Ik geloof dat ik iets te kritisch ben, want vind veel niet echt leuk, maar wil ook geen 60 euro uitgeven aan een dekbedset!

@shopaholic, die set van Lief vind ik ook erg leuk, maar dat formaat is te groot voor een peuterdekbed...

Misschien moet ik van het weekend maar gewoon bij de hema gaan kijken en niet te moeilijk doen :p

8. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Onze zoon heeft een peuterdekbed. Ik heb een dekbedovertrek bij de Hema gekocht (met sterren) en heb één online besteld van Cars, die wilde hij zo graag.

9. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Lief heeft veel leuke en stoere ! Ze hebben ook peuterdekbedovertrekken en ze blijven heel mooi.

Deel Deze Pagina