beddenreus

Discussie in 'De lounge' gestart door cactusje, 19 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    binnenkort gaan wij een nieuw bed aanschaffen.
    nu wil ik graag een boxspring en ben me online een beetje aan het orienteren over kosten ed.
    nu kwam ik beddenreus tegen op google en daar eens gaan kijken.
    dat zijn nog eens heel erg aantrekkelijke prijzen!
    goedkoper dan beter bed, ikea ed.
    maar is het wat?
    je schaft een bed aan om er toch een jaar of 10 mee te doen en doordat mijn man een lichamelijk zwaar beroep heeft moet het gewoon een goed bed zijn.
    graag jullie ervaring over of het goede kwaliteit is voor dat geld of meer dat je niet teveel moet verwachten voor die prijs?

2. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Wij hebben een paar weken geleden ook een nieuw bed gekocht. Zijn hier in de buurt alle beddenzaken af gegaan en ook naar de ikea, maar uiteindelijk ons bed bij Bosma bedden besteld. We moeten helaas nog iets meer dan een week wachten.

Qua prijzen vind ik het niet heel spectaculair op die site iig. Prijzen zijn veelal voor een 140x200, en voor een 180x210 betaal je dan al veel meer. Rond 1500 is voor een 180 boxspring (een vlakke) niet heel bijzonder.

Je moet eerst bedenken welk formaat je wilt, en dan winkels bij langs. Uiteindelijk hebben wij een winkel gekozen op basis van mijn gevoel. De man legde alles heel duidelijk uit, liet ons de verschillende materialen zien (vooral handig met kussens en toppers), maar was absoluut niet opdringerig of 'gemaakt'. Uiteindelijk de winkel gekozen op "gunfactor" en het bed gekozen obv comfort.

3. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Ik kan je nog niks vertellen over de effecten / kwaliteit op de langere termijn, wel dat ik de afgelopen weken heerlijk heb geslapen!

4. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    prijzen zijn idd vooral op 140x200 maar als ik het verander naar 160x200 zijn de prijzen alsnog erg aantrekkelijk.
    dus formaat weet ik al wel.
    online is het dus echt orentieren want een matras moet je gewoon even uitproberen in de winkel voor je het aanschaft.

5. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Ik heb voor (alleen matras) 160 x 200 nog geen 200 euro betaald, dus was nog goedkoper uit dan een leen bakker / kwantum. In de winkel ging er namelijk nog eens onverwachts 20% van af!

6. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    dat is nog eens een leuke verassing!

Deel Deze Pagina