Bedel/Glaskralen armbanden Elemento style

Discussie in 'De lounge' gestart door Misha, 6 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Misha

Misha Actief lid

26 dec 2008
    212
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi dames,

Een tijdje geleden heb ik een topic geopend met de vraag wat jullie van de Pandora bedel armbandjes vonden.;)

Het is een hobby van mij om die armbandjes in elkaar te zetten te 'personaliseren'

Maar hiervoor gebruik ik niet de orginele Pandora maar een ander merk, wa overigens bijna even mooi is als Pandora zelf.;)

Ik heb het voor mijn zusje, schoonzus en moeder ook al gedaan en ze waren er super blij mee.:D

Het is bij mij goedkoper omdat ik de kralen kan inkopen per 25 tot 50 stuks.:)

Als je interesse hebt PB mij even je e-mail adres en ik stuur je een mailtje met verdere uitleg en voorbeelden.

Ook had ik een verzoek aan jullie, zouden jullie je polsomtrek willen meten. Dit om eeen inschatting te krijgen voor mijn volgende inkopen.

2. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    lijkt me leuk! kun je mss eens een foto plaatsen hoe ze eruit zien? ;)

3. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    en de hamvraag is: blijft het ook mooi, want ik heb een andere ervaring met dat soort "nepmerken" helaas

4. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ik heb zelf dus ook al zoiets, ben gek op alles waar ik zelf dingen aan toe kan voegen enzo! :D

En ik kan persoonlijk zeggen over de "nepperds", die bij mij zijn de goedkoopste zelfs ongeveer langer mooi en meer gedetailleerd als de echte! (had ik dan imenso, geen pandora, maar is ook een heel duur juweliersmerk!)

Wel is bij mij de regel over t mooie blijven, t moet echt zilver zijn...

Ik hoop trouwens dat ts t niet erg vind dat ik dit ff meldt.. *bemoeial* hihi :)

Deel Deze Pagina