Ik wilde me zojuist aanmelden op msn, krijg ik een melding; 'Er is een nieuwere versie beschikbaar. Als je door wilt gaan moet je deze nieuwere versie installeren. Wil je dat nu doen?' Ik wil die nieuwe versie helemaal niet! Ik vind die versie dus écht niet lekker 'werken' Zijn er meer mensen die de melding hebben gehad?
JA! Dat had ik dus ook, terwijl ik speciaal die oude had gedownload omdat ik die nieuwe echt k*t vind .. bah
Ik heb die melding een tijd geleden al gehad. Dikke pech voor mij dat ik geen legitieme versie van windows heb (sst! ). Dus ik msn nu via ebuddy, werkt ook voor geen meter, maar goed!
belachelijk! Maar goed, ik heb m nu wel gedownload... wil wel op msn kunnen, ik wen er vast wel aan. Toch blijf ik het belachelijk vinden dat het je verplicht word....:x
ik kreeg die melding net ook. Als je op nee drukt dan verdwijnt het schermpje, druk je weer op aanmelden komt het schermpje weer te voorschijn. Dus je MOET. Helaas. Ik las bij het knopje van nieuws, (wat ook in dit venster staat), dat het te maken heeft met beveiliging en dat die andere een virus/lek of weet ik veel wat. Dus iedereen moet staat er. Ik heb me net aangemeld. tis ff wennen maar ach....komt vast wel goed...gewoon vaak msn'en dan leer je het snel genoeg
Ja ikke. Heb meteen msn eraf geflikkert. Weiger me te laten chanteren Maar..er is ook een speciaal programma waarmee je msn kan downloaden maar wat niet zelf van msn is. Zodat je dus al die rare meldingen niet krijgt!
Ik zie t nu ook, je MOET dus idd en ze verplichten je. Klik ik nee komt t venstertje net zo leuk weer terug grrr!!! Ik doe t niet, geen verstand van, laat t wel aan vriendlief over hihi Vind de live messenger die ik al tijdje gebruik erggg fijn en wil dus geen andere, maarja zo te zien geen keus dus he?! Wat belachelijk zeg, maar aan de andere kant begrijp ik t wel als t voor de veiligheid is. Vooral als je leest dat je tegenwoordig zelfs via msn word opgelicht onder de naam van je naasten!!!
Zal ook wel weer met dingen als dit te maken hebben; http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/173229-waarschuwing-opgelicht-via-msn.html Ik heb de melding nog niet gehad trouwens.
Ik moest het ook en vind de nieuwe versie zwaar irritant. Vond de oude er gewoon veel fijner uitzien, maargoed het zal vast wel wennen.. Weet trouwens niet of het toeval is, maar ik en nog een aantal andere mensen zijn in de nacht van 3 op 4 november gehackt, dit zit er wel erg dicht op..