In navolging van het topic 'wat hebben jullie gekocht op de rommelmarkt' ben ik benieuwd wat er allemaal verdiend is met het verkopen van 'rommel'. Ik heb vandaag voor 203,05 spulletjes verkocht (en heb de verleidng kunnen weerstaan om zelf wat te kopen ). Een superlekker zakcentje
mooie bedragen hoor! Hebben jullie lekker verdient. Zit te denken om in sept. ook eens op onze rommelmarkt te gaan staan. En als ik deze bedragen zie denk ik dat wil ik ook wel!
Pffff.... nou zeg! En ik denken dat ik lekker gescored had met mn 53,- Maarja we hebben lol gehad en daar ging het voornamelijk om! Volgende keer wel mn zoon instrueren ergens anders te gaan zitten als aan het einde...
*Gniffel* Ik heb een gloednieuwe gietijzeren, ovalen stoofpan gekocht van "Le Creuset". Winkelprijs: 149.- Gekocht bij ietwat verstrooide dame van middelbare leeftijd voor: 4,- Winst: 145,- :d
Kleertjes, (kinder)boeken, dvd's, tassen, cumputerspelletjes, speelgoed, lelijke kitscherige prulletjes , kettinkjes en armbandjes, stoelen, knuffelbeesten.. Van alles dus! Het was de eerste keer, maar ik ga nu alvast weer beginnen met het verzamelen van spullen voor volgend jaar
Vriend en ik hebben voor 317,23 verkocht. Daarvan ongeveer een tientje uitgegeven aan voor ieder een loempia, drie ijsjes en een flesje zonnebrand. Van alles en nog wat verkocht, van keukenspul tot speelgoed en alles daartussenin. Moet wel zeggen dat we veel nieuw spul hadden, omdat de zwaar autistische broer van vriend wekelijks dingen koopt en daar dan een keer naar kijkt en that's it. Schoonvader ruimt dan 1x per jaar de zolder weer op, en aangezien wij dus naar de rommelmarkt zouden gaan kregen we dat mee.
Wow wat een bedragen....ik ga er volgend jaar ook maar zitten denk ik al mn troep wat ik dit jaar gekocht heb weer verkopen
Ik was samen met mijn moeder en broertje. We hadden drie huishoudens leeggehaald. Wat we verkochten? Kinderkleding (netjes op maat en in bakken), dameskleding, herenkleding, interieurspullen (lampen, kussens), sieraden, kinderspeelgoed. Wat het meeste op geleverd heeft, was een zinken tobbe en een voetbaltrainingspak van een eredivisieclub. Verder allemaal euro of twee euro werk. En een schone zolder!
Ik heb twee uurtjes in het zonnetje gezeten met mijn kleren die ik al in de zak had zitten voor de kledingbak. Ook 51 euro, toch lekker!