Mijn dochter wordt binnenkort 3. Ik zou het leuk vinden om haar iets van een sieraad te geven. Ze is echt een meisje en zou het prachtig vinden. Maar ik twijfel een beetje of het al bij haar leeftijd past. Een bedelarmbandje zou leuk zijn, want dat kan je dan steeds uitbreiden, maar is dit niet erg lastig met spelen. Ook een kinderringetje lijkt me erg leuk, maar is het veilig? Niet dat ik dadelijk een kind met 'n vinger minder heb omdat ze ergens achter is blijven haken met haar ring Iemand ervaring??
Ik zou eerder voor een armbandje gaan, ringetje is zo kwijt en wordt ooknog wel eens doorgeslikt. Vind je een bellini armbandje niet leuk? Kinderversie van tedora. Is heel fijn met kleine kraaltjes ook in leuke kleurtjes.
Mijn dochter heeft beide. Armbandjes draagt ze al sinds ze 2 maanden oud is. Het ringetje heeft ze nu zo'n 5 maanden, staat erg schattig.
mn dochter kreeg met drie jaar ook een bedelarmbandje (soort pandora voor kids) zij wilde hem eerst niet om, nu vind ze het wel leuk worden. het staat wel erg leuk, maar k denk wel dat kids van drie jaar nog niet echt de waarde er van kunnen inschatten. ik had zelf nog een jaartje gewacht maar goed, dit was een kado....wel erg leuk overigens!
Ik zou denk ik voor een armbandje gaan. Idd erg leuk omdat je er telkens een bedeltje (oid) bij kunt kopen. Mijn dochter heeft trouwens al van die goedkope kindrringetjes van de Claires. Zitten er 10 op 1 kaart ofzo. Geweldig vind ze dat. Kost geen drol en ze is er helemaal happy mee. Het is natuurlijk slechte kwaliteit, maar wel erg leuk.
Mijn dochter heeft ook een armbandje. Zo'n pandora voor kleintjes en iedere keer inderdaad iets erbij. Het staat zo leuk. Ring zou ik niet snel doen. Kennis van een collega van me is een keer achter een hek blijven haken met haar trouwring. Ongelofelijk, maar waar: ze is zo haar vinger verloren! Ik krijg dat verhaal niet meer uit mijn hoofd. Draag zelf alleen mijn trouwring nog en voor mijn dochter houd ik het bij een armband ( al kan ze daar natuurlijk eigenlijk ook wel achter blijven hangen). Op de 1 of andere manier vind ik het toch iets veiliger.
Hier hebben beide dochtertjes een bedelarmbandje, gekregen toen ze 1 werden. Mijn dochter wou ik eigenlijk ook een ring geven toen ze 3 werd, maar vond het toch te eng en maar goed ook, want een half jaar later had ze mijn ring in haar hand en ze slikte die zo door........ Een aantal dagen later kwam ie er weer uit. Dus voor haar nog geen ring