Wie verlost mij? Ik zoek de naam van een Nederlands talige kinderserie , tekenfilm die een jaar of 15 geleden op een kinderzender werd uitgezonden. Het gaat over bloemen en bijen en er zat ik geloof een bijtje bij die niet zo lief was dacht ik. En iets met aardbeien of bessen dacht ik, maar dat weet ik niet meer.
Chloe's toverkast? https://nl.pinterest.com/pin/380202393537753100/?amp_client_id=CLIENT_ID(_)&mweb_unauth_id={{default.session}}&simplified=true. Met Chloe, Carys en Tara. Edit: hmm nee sorry, denk niet dat dit 'm is. Deze aflevering gaat weliswaar over een bijtje, maar niet het hele verhaal an sich zeg maar (wat jij wel bedoelt). Edit2: ik denk ook Fifi en haar bloemenvriendjes:
Ik wist dat t deze moest zijn, maar kon niet op de naam komen. Had al gegoogled maar kon t niet vinden.
Dat had ik ook. Ik kon alleen niks via Google vinden. Ja Maya de Bij, maar die was het zeker niet. Stom hè dat zoiets je dan niet loslaat. Gelukkig dat de lieve meiden van zp mij konden helpen. Geeft rust