hebben jullie mannen dit ook met spijkerbroeken??

Discussie in 'De lounge' gestart door tulip, 7 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

Mijn man regelmatig een spijkerbroek en ik ben echt allergisch voor te korte broeken. Zijn broeken hangen dus zo net boven de grond. Maar nu rafelen die altijd aan de onderkant. Ze hangen dus niet echt op de grond, maar door bepaalde bewegingen gebeurd dat blijkbaar toch..als we de broek iets korter laten maken vind ik het al geen gezicht meer.

Op zich erger ik mij er niet aan, maar ben toch benieuwd of meer mannen dit hebben?:D

2. christina89

christina89 Niet meer actief

kan het zijn dat zonder schoenen de broek toch net op de grond hangt
    dit heb ik namelijk ook we eens met een broek;)

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

jep. hier 1 die er zelfs gaten in ziet te krijgen op 4 cm boven het randje pff.. bij echt stuk word het een korte broek en koop ik gewoon weer een nieuwe.
    christina, dat ik het hier inderdaad en dan op zijn bureau stoel terwijl zijn hakken in de broek zitten .. ;)

4. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Ja, die van mij ook. En hoe rafelliger, hoe beter.:x

5. fafje

fafje Niet meer actief

loopt ie binnen zonder schoenen?

of ligt het sowieso aan de schoen die hij eronder draagt..

man hier heeft zoveel soorten schoenen maar de broek valt ook telkens anders dan...
    ook ligt het aan het model, slimfit, recht etc etc

6. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Ja hier ook!
    Maar dat komt omdat mijn man haast geen kont heeft, en de broeken stuk voor stuk afzakken........

7. tulip

tulip Niet meer actief

tis een recht model, hij draagt wel verschillende schoenen eronder. Maar nu ik er over nadenk. Voor zn werk heeft hij 1 nette spijkerbroek, voor de rest pantalons en draagt daar ook nette schoenen bij. Die broek is nog helemaal netjes. Maar in zn vrije tijd draagt hij sportieve schoenen/sneakers en die broeken zijn wel gerafeld.

8. fafje

fafje Niet meer actief

ja dat kan het goed zijn hoor...vaak zijn die sneakers smaller...en dan valt zo'n broek er meer overheen, zeker achter...

tegenwoordig draagt mijn man btj losse broeken met smallere pijpen, zo hebben we dat probleem nooit meer hihihi

9. Within

Within Niet meer actief

Mijn man draagt broeken die juist op de grond horen te hangen (overseaz, van die wijde dingen), en die gaan ook helemaal rafelen inderdaad. Maar "dat hoort erbij" volgens heb :p Prima.

10. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    hier ook hoor, hardstikke dure broek van pallmall....

11. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Al mijn mans broeken zijn hoogwater, vind dat zo onwijs mooi he hahaha.

Mijn vader die is niet zo heel groot (ik denk 1.70).
    Ik weet van hem dat hij zijn broeken laat omzoomen. Want heeft ook wel eens last van te lange broeken die dan gaten krijgen onderaan, en door dat omzoomen net iets boven de hiel, heeft ie daar minder last van.

12. tulip

tulip Niet meer actief

echt??? maar hoe hoog water dan??

13. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Hmm nee, geen last van. Al heeft ie wel zo'n broek hoor, maar das een wijde en die valt inderdaad over de hak van z'n schoen waardoor de pijp over de grond schuurt.
    Stomme broek ook, gelukkig heeft ie 'm nooit meer aan :D
    M'n man draagt altijd wat smallere broeken en heeft altijd z'n schoenen aan die hij ook onder z'n pantalons draagt. (waar we trouwens wel wat aan gaan doen, want op die manier zijn die dure schoenen binnen 3 maanden aan vervanging toe, vanaf nu kopen we dus werkschoenen en vrijetijdschoenen ;))

14. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Net boven de enkel, of een klein stukje erboven.
    Dat 'bobbeltje' aan de zijkant van je voet bedoel ik dus.

Weet niet wat ik ermee heb, maar vind het onwijs mooi.

15. tulip

tulip Niet meer actief

16. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Bij mijn man ligt het ook echt aan de schoenen. En hij heeft geen standaard been maat. Ik stoor me er niet aan, hij wel :p

17. tulip

tulip Niet meer actief

whaha, nee das idd echt hoog water.:D

18. Bloembie

Bloembie Bekend lid

12 sep 2011
    621
    0
    16
    Hier heeft mijn man dat bij 1 broek gehad. Deze was denk net ietsjes langer dan zijn andere broeken. Hij vond het zelf heel irritant, deed die broek ook niet meer aan. Gelukkig gebeurt het niet bij zijn andere broeken terwijl het wel precies dezelfde maten zijn. Ik hou persoonlijk ook niet van de te korte broeken. Liever net iets te lang dan net iets te kort.

19. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    hier ook, komt ook door autorijden...

20. tulip

tulip Niet meer actief

aha, ja dat doet tie veel;)