mijn zoontje is nu 2 jaar en bijna 2 maanden, hij is nog steeds erg kalig, heeft van achter wel wat van dat pluis haar, maar met veel kale plekken ertussen door... Mijn zoontje van 10 maanden heeft nu al meer haar... Ben er benieuwd of er nog meer kinderen zijn die dit hebben, ik vind hem erg laat...
Ken een meid die tot 2,5 erg kaal was. Op zich is het bij een jongen noet heel erg. Hier duurde het ook wel even. Tot het eenmaal begon te groeien hebben we een tondeuse erover gehaald zodat alkes er bijna af was. Ervoor in de plaats kwam toen stugger en dikker haar terug en gelijk dat ongelijke weggewerkt. Nu heeft hij een heus kapsel. Ik zou dus wel wachten tot het echt duidelijk gaat groeien(dikker word)
mijn dochter had ook best wel laat haar, maar begon wel rond 1.5 jaar te groeien...helaas heeft ze niet mijn haar, heel dun...ik heb ook dik haar, en kreeg ook vrij laat haar.. Mijn jongste zoontje van 10 maanden heeft heel dik haar, en al mijn haar dan zijn grote broer, maar het gaat zo langzaam dat van mijn zoontje, ik maak me soms zorgen..voorkant nog helemaal kaal
Mijn zoontje was tot 2,5 kaal. Toen ging het toch groeien. Hij is nu 1x naar de kapper geweest. Het is nog heel dun, maar hij heeft mooie krullen.
ja, precies, bij hem groeit het heel langzaam, ik kan hem moeilijk pokon gaan geven...op de creche is hij de enige met nog een redelijk kaal koppie...
dochter is 22 maanden en begint sinds kort wat meer haar te krijgen.. heeft hee blond en heel dun haar dus ook niet veel.. neefje ha het ook lang weinig en heel blond haar (dus je ziet het ook niet zo goed , het beetje dat er al wel is) maar komt vanzelf neefje is nu 3,5 en heeft een flinke bos.
ja, inderdaad bij mijn zoontje ook heel blond en licht...mijn jongste zoontje wat donkerder..maar veel meer haar al..(10 maanden is hij)
Volgens de kdv-leidster van mijn dochter wordt het na de derde verjaardag meestal echt vol. Mijn dochter heeft ook niet een enorme bos, maar ik zie wel dat er meer haar is dan een half jaar geleden toen ze twee was.
Ook hier twee kale neten gehad hoor de oudste begon rond haar tweede verjaardag net wat "langer" haar te krijgen. En de jongste kreeg pas na 2,5 jaar wat meer haar... nu een mooie bos krullen.
Mijn jongste dochter is ruim 2,5 en heeft heel weinig haar. Vind het wel jammer want vind daardoor veel kleding minder staan. Het gaat nu sinds een maandje een btje groeien..