Ervaringen bedhekjes?

Discussie in 'Veilig slapen' gestart door Merlijn, 10 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merlijn

Merlijn Actief lid

16 mrt 2012
    280
    0
    0
    Hi Lady's
    Wie heeft er ervaringen met bedhekjes die je op de zijkant van een peuterbed kunt plaatsen? Liefst ook mobiele/inklapbare exemplaren of exemplaren die handig zijn op reis?
    Welk merk hebben jullie in gebruik/gebruikt? Hoe zijn jullie ervaringen daarmee?
    Welk merk kunnen jullie aanbevelen?
    Groet!

2. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Daar hebben we nu echt niet langer over nagedacht. Gewoon een gekocht die in de winkel lag toen we hem nodig hadden. Chicco, denk ik. Het enige waar we op gelet hebben, was dat er geen vingertjes tussen de scharnieren konden. Verder heel tevreden van.

3. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Bedrek Baninni Grijs

Deze hebben wij, ik vond het heel fijn dat deze 120 cm is, wat langer dan de meesten.

4. misa

misa Niet meer actief

Wij hebben het Ikea bedhekje. Kost 10 euro en we zijn tevreden!

5. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.899
    3.932
    113
    Wij hebben eentje van vrienden gekregen, een uitschuifbare van kunststof/plastic. Niet de allermooiste, maar ik vond het wel ideaal toen onze dochter net een groot bed had. Het leek ook wat meer geborgen met een hekje ervoor. Haar bed staat tegen een schuine wand, maar haar bed is hoger dan de knieschotten dus er zit een gat tussen het bed en de muur, daar hadden we een matrasje tussen gezet, zodat ze echt 'opgesloten' zat tussen het matrasje en het hekje.
    In het begin hielp het hekje ook wel om haar in bed te houden. Hoewel ze makkelijk zelf in en uit bed kon, leek het hekje haar toch een beetje tegen te houden.
    Nu ze goed gewend is aan het grote bed hebben we het hekje en het matrasje weggehaald.

Deel Deze Pagina