Bedje in de woonkamer zetten??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door quinten2011, 28 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ik duim voor een goede nacht voor jullie allemaal!

2. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Ik duim voor een goed nacht voor je!
    Weet helaas hoe kapot je hieraan gaat.

Bij ons was het een bijna chronische oorontsteking die ons uit de slaap hield.

Soms is de oplossing zo simpel, maar duurt het zo lang om hem te vinden.

Succes!

3. Mommy83

Mommy83 Actief lid

20 aug 2009
    224
    27
    28
    NULL
    NULL
    Nog een tip die ik je wil geven Bioresonantie!!!! Ben ik met mijn zoontje heen geweest, dan kun je allergie o.i.d. uitsluiten. Ik zou dat echt doen, want uit een bloedtest komt niet altijd wat naar voren....Ik weet niet waar je woont, ik weet een goede, maar das in het oosten van het land.
    Heel veel sterkte!!!!!!!!!!! Hopelijk weer een rustige nacht!

4. quinten2011

quinten2011 Actief lid

5 sep 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oké moet ik eens opzoeken. Ik woon zelf in t zuiden

5. misa

misa Niet meer actief

Och jeetje meid, wat erg voor jullie! Ons meisje is nu een half jaar en sinds een paar nachten komt ze maar 1x laat in de nacht voor een voeding. Verder niet veel huilen, maar erg onrustig en niet blij. Ik ben kapot..! Nu zijn we gisteren naar een natuurgeneeskundige geweest voor een bioresonantietest. Wat blijkt: koemelk allergie (terwijl ik dat al heeeeel vaak heb aangekaart).

Dus ik zou dat ook zeker doen! Natuurlijk kan ik je de naam geven, als je me een pb stuurt. Maar googelen kan natuurlijk ook!

En verder, oef wat je al veel geprobeerd.. Wat zul je ontzettend moe zijn. Ik zou de fles ook zeker minder doen, zoals je vanavond probeert. En niet opgeven meid! Dit is niet gewoon, je kindje doet dit niet voor niets.

Ik hoop echt dat er snel een zonnetje gaat schijnen voor jullie! En ik wil jullie een hele dikke knuffel geven!!!

6. Noukie1805

Noukie1805 Bekend lid

4 feb 2009
    665
    0
    0
    Helaas herkenbaar. Alles geprobeerd, niks geholpen. Met 16mnd leerde ze zelf inslapen en nu sinds kort 2jr slaapt ze door (maar wel iedere dag tussen 5 en 6 wakker) Het is vreselijk zwaar, sterkte!

Oh en hier wilde ze niet eens fles s nachts, was gewoon uuuuuuuren wakker. Laten huilen hielp trouwens ook niet!

7. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik sluit me even aan bij dit topic. Onze zoon slaapt ook nooit langer dan tot 5 uur. Ben helemaal stuk. Door laten gillen is geen optie, want dat hebben we geprobeerd, en nu is onze dochter oververmoeid omdat ze ook wakker ligt.....

Mijn man wil hem vanavond ook beneden neerleggen, maar ik niet.

8. quinten2011

quinten2011 Actief lid

5 sep 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede morgen dames nacht 2 heeft hij doorgeslapen. Gisteravond 150 cc melk gegeven en de babyfoon uit gezet. Ben vanmorgen om vijf uur eens gaan kijken of hij nog leefde haha als je t niet gewent bent en hij heeft tot 7 uur geslapen zonder eeeen keer wakker te worden. Wat is dat heerlijk hopen dat t zo blijft.
    En dames dank je wel voor de tips.
    Wist niet dat door elektrische apparaten een kind ook slecht kon slapen en natuurlijk te veel melk

9. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Heb je hele topic doorgelezen. En wat heerlijk dat het vannacht goed is gegaan. Kan me zo voorstellen dat jullie helemaal gebroken zijn.

Ik wil je veel succes wensen.

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Jeetje wat fijn!!

Wij hebben het bij onze dochter ook gehad. Ze sliep heel erg slecht. Iemand gaf dezelfde tip over elektrische apparaten maar dat hielp niet. Tot we er achter kwamen dat achter het dunne muurtje van haar slaapkamer bij de buren een diepvrieskist stond. Hebben toen haar bedje aan de andere kant van de kamer gezet en ineens sliep ze stukken beter! Heel apart!

Ik hoop voor je dat hij dit doorzet.

11. quinten2011

quinten2011 Actief lid

5 sep 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het is raar ook nooit aan gedacht hoop zeker dat hij t zo door zet

12. steffiegeorge

26 nov 2012
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje wat zul jij moe zijn! ik weet niet of iets wat ik als advies geef iets zal doen, maar ik wilde toch eventjes reageren omdat ik het zo'n hartverscheurend verhaal vind! dit stel je je zelf niet voor wanneer je een kindje krijgt!

ben je lang genoeg doorgegaan met de dingen die je hebt geprobeerd?(geen verwijt hoor! maar ik ken van mezelf ook wel dat als je moe bent je soms misschien te snel opgeeft, of vaak in mijn geval enthousiast wordt over een andere manier) is er iets waarvan je je nog kan herinneren dat het misschien een beetje effect had?

dan zou ik als ik jou was, je kindje een of misschien twee nachtjes uit logeren laten gaan, heerlijk relaxen op die dagen! lekker knuffelen met je man en goed opladen. En dan met frisse moed nog een poging doen!

(ik las ook dat hij bij opa wel doorslaapt, heb je alleens gevraagd was hij dan misschien anders doet als normaal?)

Heel veel sterkte en vertrouw op je gevoel! jij weet het echt het beste!

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    fijn dat hij 2 nahcten heeft doorgeslapen!
    Lydia had pas ook weer zo'n tijd dat ze snachts een flesje wilde, tot het ineens 3x per nacht was! op dat moment had ik zoiets van: Je brult maar vannacht, je kan water krijgen en niks anders. En nu slaaptz e weerdoor en de fles water is nooit leeg sochtends

14. quinten2011

quinten2011 Actief lid

5 sep 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat had ik dus ook van de week.Hier was t elke nacht t zelfde liedje en dat al 16 maanden lang.
    Ben echt blij dat hij al twee nachten goed slaapt. Ook slaapt hij nu goed op de kinderopvang.
    Hoop echt dat hij t volhoud.

15. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Ik heb je topic doorgelezen, en fijn om te lezen dat hij al 2 nachten goed geslapen heeft. Hoop dat het doorzet meis! Sterkte! En slaap lekker voor straks :D

16. quinten2011

quinten2011 Actief lid

5 sep 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ steffiegeorge nee zo stel je t echt niet voor als je een kindje krijgt. Ik heb een rot zwangerschap gehad en daarna ook dus heb niet echt die leuke mooie wolk gezien. Ik ben er meestal langer dan twee weken mee bezig geweest maar niets hielp.
    Heb nu eindelijk eens twee nachten door kan slapen en dat is heerlijk

17. quinten2011

quinten2011 Actief lid

5 sep 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Sabrina dank je wel x

18. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Wat fijn dat je zoveel hebt gehad aan je geopende topic!
    Ik hoop dat je de oplossing hebt en het vanaf nu alleen maar beter gaat met slapen!!!!!

19. quinten2011

quinten2011 Actief lid

5 sep 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    @zeehondje ja als je al alles hebt geprobeerd weet je t gegeven moment niet meer en dit is super Fijn dat mensen met je mee denken. En dan zie je t kan zo iets kleins zijn en hopen nu dat t zo blijft.
    Ben super trots op mijn kleine ventje

20. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Quinten: hoe was het vanmorgen? Zo je ziet hier weer heel vroeg. Alles wat wij hebben geprobeerd had 2 navhten nut, en daarna was het al snel weer 5 uur. E. Hier al 19 maanden nu.

Deel Deze Pagina