Bedje in de woonkamer zetten??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door quinten2011, 28 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. quinten2011

quinten2011 Actief lid

5 sep 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij krijgt normaal geen melk het s nachts maar hij bleef huilen en daar kreeg ik hem mee stil. Maar ik weet al de oorzaak van vannacht hij had niet gepoept en had een verstopping zitten dat is er nu gelukkig uit. Hij kan paracetamol niet verdragen ivm zijn darmpjes. En de vloeibare wil hij niet. Ik geef zowiezo niet voor elk pijntje paracetamol want dat is pas slecht worden de darmen.

2. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Meijke, hoe is het nu bij jullie? Heeft de kno-arts ngwat kunnen ontdekken?

Her gaat het echt veel beter, het is al 8 dagen rond 6 uur. Heerlijk! De behandelingen lijken dus te helpen.

3. Meijke

Meijke Niet meer actief

Fijn Melisa! De KNO arts zag niets bijzonders. De afgelopen 2 nachten waren heerlijk. 6.30 en 6.20! Hoop dat het een tijdje zo blijft :D

4. quinten2011

quinten2011 Actief lid

5 sep 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh goed zo hopen dat t zo blijft hier gaat t ook goed

5. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hmmm ik had het niet moeten typen. De katten gingen om 5 uur tekeer, dus een kwartier later waren we op met ons ventje :)

6. quinten2011

quinten2011 Actief lid

5 sep 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dat ook altijd als ik zeg oh hij heeft goed geslapen is hij die nacht aan t spoken

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Een week maar? Dat moet je echt lamger vol gaan houden. Als hij daar 3 uur op geslapen heeft, wordt het echt een kwestie van volhouden en doorzetten en dan komt de dag dat het helpt.
    Hem maar in zijn eentje laten brullen omdat jullie dit te moeilijk vinden, is gewoon niet OK!

8. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Ik heb helemaal geen antwoord gelezen op de vraag of hij niet ergens kon logeren? (of ik heb erover heen gelezen) Dat moet wel lukken toch? Al is het maar 1 nachtje om door te slapen.

Soms word de jongste ons ook teveel en dan laat ik hem ook huilen. Dit komt alleen lang niet zovaak voor als bij jullie en hij houdt dit ook echt niet zo lang vol! Vaak geeft hij het na 15 min op en slaapt hij weer verder... 1,5 uur is echt lang.

9. quinten2011

quinten2011 Actief lid

5 sep 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij gaat zeker wel eens een nachtje logeren maar t kan niet altijd. Maar hij slaapt nu goed en hopen dat dat zo te houden.

En de vijf min regel hebben we zeker 3 weken volgehouden maar er speelde ook van alles anders mee dus het helpt niet altijd!!!

10. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Rozemarijke, ik begrijp jouw opmerking niet hoor? Als een kind uren huilt, is ie daarna wel moe ja. Maar is geen oplossing.

Happyglow: logeren is bij ons geen optie, aangezien we geen oma's meer hebben, en de rest van de familie te ver weg woont.

11. Meijke

Meijke Niet meer actief

Hoe gaat het met onze wakkere kindjes :)?

Hier gaat het heel goed, ze slaapt zo goed als door. Inslapen in de avond is 10 minuutjes in het donker bij haar zitten (rug er naar toe) en dan kan ik zo weglopen, ook al slaapt ze nog niet altijd dan. Ze heeft het nodig om even tot rust te komen. Prima dus. Ze wordt ook zelden of nooit wakker in de nacht de laatste weken :D. Wel is ze na 10 uur slapen wakker nog altijd, tussen 5 en 5.30 dus. We gaan een paar keer per week erg vroeg naar bed en dan redden we het tot het weekend ;). Dan slapen we om de beurt uit. Niet zo gezellig, maar we hebben de uurtjes nodig ;).

Weet niet of ik dat al eens heb gevraagd, maar bij wie hielp een korter middagslaapje voor later wakker worden in de ochtend? Ze slaapt 2 1/2 a 3 uur in de middag.

12. quinten2011

quinten2011 Actief lid

5 sep 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meijke

Hier gaat t een stuk beter slaapt nu door tot meestal half 4 daarna flesje en dan tot een uur of acht.
    Vannacht had hij doorgeslapen tot half zes maar wilde daarna niet meer slapen.
    Hij slaapt nog maar een keer over dag meestal van 12 tot 2
    Dit weekend gaat hij uit logeren dus lekker even bijtanken
    Hopen dat hij dit volhoudt
    Groetjes

13. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik mag hier helemaal niet klagen. Ondanks dat we er nog wel eens 's nachts uit moeten om hem even te troosten slaapt hij echt tot na 6 uur door.

De middagslaapjes duren hier maar maximaal anderhalf uur. Anders is ie 's avonds niet moe genoeg. Als hij langer slaapt is ie ook weer vroeger wakker.

Deel Deze Pagina