Binnenkort is mijn man jarig. Graag wil ik hem ook namens onze dochter van bijna 8 maanden een cadeautje geven, heb alleen niet zoveel inspiratie... We hebben al een lijstje staan met afdrukken van haar voetjes dus dat heeft ie al. Iemand nog andere creatieve ideeen? Ben helaas niet zo'n crea-bea..
een sleutelhanger met foto? Ik heb voor mijn man een schilderij gemaakt samen met onze dochter, dochter heeft getekend en dingetjes geplakt op een schildersdoek en ik heb daar foto's bijgeplakt. Hangt nu op zijn kantoor. Maarja mijn dochter is iets ouder
heb voor verjaardag van man een fotoshoot laten doen. ze was toen 4 maanden veel foto's van haar alleen en een aantal foto's samen met mamma. hij heeft nu foto van ons op kantoor staan en een grote foto a4 formaat opgehangen naast trouwfoto en buikfoto. hij was er super blij mee en erg emotioneel toen hij de foto's zag!
Mijn man is vrijdag jarig dus lees mee!! Ik denk dat wij een doek gaan maken(klein canvasje) en dat ik R op schoot zet, zijn handje insmeer met vingerverf(en goed vasthoud!!) en dan samen op het doek rammen ofzo (dat vindt hij leuk dus dan werkt hij denk ik wel mee). Daar komt vast iets heel kunstzinnigs uit dan.. Daarna onder de kraan wassen. Heb ik iig iets.. Maar misschien nog een foto er op ofzo is idd wel leuk.. Nou ik lees mee!
Nog een tip: bij baby's is het vaak makkelijker een voetafdruk te maken dan een handafdruk. Handjes knijpen ze vaak dicht en met voetjes gaat dat niet natuurlijk